Hallo,
Ongeveer een week geleden is ons internet er mee gestopt. Diezelfde avond hebben wij contact opgenomen met T-Mobile klantenservice. Zij stellen dat het een probleem met glasvezel is, en dat de problemen binnen 1-2 dagen worden opgelost. Een paar dagen verder, niks meer gehoord, problemen niet opgelost. Afgelopen woensdag is er een monteur langsgekomen. We kregen echter de indruk dat deze monteur niet helemaal wist wat hij aan het doen was. (e.g. telkens maar zeggen dat hij het probleem opgelost had, en daarna achtergekomen zelf erachter komen dat het niet zo was). Daarnaast gaf de monteur ook valse informatie (e.g. morgen sturen we een ploeg om de glasvezelkabel langs de weg te bekijken, T-Mobile kan jullie een noodpakket geven zodat jullie weer kunnen internetten).
Vanochtend contact gehad met T-Mobile en een afspraak kunnen maken voor 14 september 2023. Dat is nog langer dan 2 weken. 2 weken zitten we zonder internet en televisie. Nou is dat geen ramp, maar wel voor mijn kinderen. Mijn kinderen moeten kunnen studeren. Mijn kinderen hebben zelf geen T-Mobile en daarmee volstaat zo een ‘onbeperkt internet voucher’ en ‘hotspot’ dus ook niet. Het kan toch niet zo zijn dat wij als klant van T-Mobile, langer dan drie weken zonder internet en televisie achtergelaten worden.
Ten eerste, vind ik het absurd dat er keer op keer verkeerde informatie, onjuiste verwachtingen en valse hoop gegeven wordt. Ten tweede, wij zijn klant van T-Mobile, hoe kunnen we in 2023, 3 weken lang zonder internet zitten?
Ik wil duidelijk maken dat dit absoluut niet verkeerd bedoeld is naar de jongens en meisjes die ons hier in deze community proberen te helpen. Alleen maar lof naar jullie. Maar ik vind dit vanuit T-Mobile onwijs slecht geregeld. Hierbij mijn vragen:
- Worden we als klant van T-Mobile echt de komende 2 weken neergezet zonder internet en televisie?
- Is er een tijdelijke oplossing i.p.v. onbeperkt internet vouchers want wij hebben hier thuis kinderen die willen/moeten studeren en sommige gebruiken geen T-Mobile abonnement hiervoor. Daarnaast hebben we ook verschillende apparaten die niet functioneren i.c.m. personal hotspot.
Alvast bedankt,
S.Z.