De storing is op moment voorbij! Deze storing duurde van 21:22 tm 21:58.
Ik stoor me momenteel wel aan de hoeveelheid foutjes die er op treden, eerste keer dat internet down gaat gelukkig maar zoals hier voor benoemd kan ik mijn abonnement niet koppelen aan mijn account. Jullie zijn telefonisch niet bereikbaar rond dit uur dus moet via de chat, je krijgt dan verplicht een bot waar je niet om heen komt. Begrijp waarom er een bot bestaat maar heb 6 pogingen gedaan om iemand te kunnen spreken. Elke actie van de bot uit koste gemiddeld 40+ seconden, waarna ik continue in een loop terecht kwam. Schreef mederwerker spreken en vroeg hij sales of service, klikte ik service aan verdween het gesprek weer en werd de bot opnieuw aangeboden.
Mijn vrouw heeft ook een telefoon abonoment bij jullie afgesloten en kan haar behoude telefoon nummer niet koppelen aan haar telefoon omdat de simkaart blijft zeggen dat ze een ander nummer heeft. Het internet thuis is gekoppeld geweest bij mijn vrouw (dit was nooit de bedoeling geweest want ik heb eerst een account aangemaakt voor thuis) echter staat die daar niet meer tussen en krijg ik het abonoment niet terug gezet op mijn account.
Storings pagina:
Kun je eigelijk geen storings pagina noemen want het is gewoon een community page die geupdate word? Dan krijg je de optie login om meer te kunnen zien en log ik in op mijn vrouws account krijg ik werkelijk een lege abonoment pagina? Waar niets te zien is dan de header en footer, man man man en dan ben ik nog geen maand klant van jullie dit beloofd veel goeds!
Gydo