Skip to main content

Sinds 10:45 is mijn internet uitgevallen en doet het niet meer.

Gebeld met odido en een ticket aangemaakt.

Echter kunnen hun pas op maandag langskomen.

Het probleem zit hem niet hier bij mij thuis maar vast en zeker in de centrale omdat ik verder niks heb aangeraakt en ze zijn ook niet met de straat bezig.

Het LOS lampje knippert om de seconde +-

Power is groen

LAN is groen

PON doet niks.

 

Op het modem is internet ook rood.

Verder al meerdere malen van de stroom gehad maar helpt niks.

Graag hoor ik meer, heb goed internet nodig voor me werk en 4g schiet ik niet veel mee op.

Groetjes jeffrey

Hi ​@Jeffrey1337, ik zie het inderdaad. Mijn excuses voor het ongemak! Een Infra monteur van Guidion is inderdaad gestuurd, die ook naar de lijn buitenshuis kan kijken. Deze komt maandag, ik kan dit echter niet versnellen. Ik begrijp dat je inmiddels een voucher hebt gekregen voor Unlimited Data. Dat is niet ideaal maar ik hoop wel dat het ergens helpt. Hou je dit topic maandag op de hoogte? Ik ben benieuwd. Ben je weer online? Dan maken wij een vergoeding aan voor de periode dat je offline was!


Monteur heeft het niet kunnen maken.

Zegt dat hij geen toestemming had om in de centrale te komen dus we zijn nogsteeds offline…

Ik gaf al aan dat het probleem in de centrale zou zijn en dan hebben ze geen toestemming??…

Beetje sneu dit.


Bedankt voor de terugkoppeling ​@Jeffrey1337, dit zie ik inderdaad terug in het ticket van de monteur. Hij heeft het doorgezet naar onze technische dienst. Zij zullen dit verder gaan afhandelen! 


Helaas nog steeds geen internet.

Heb gebeld naar odido maar krijg weinig informatie en zeggen dat ik gewoon moet wachten.

Het is nu bijna 10 dagen geleden dat het internet ermee opgehouden is.

Mocht dit deze week niet gemaakt worden dan houd het voor mij ook op.

Ik kan zo niet werken.


Hey ​@Jeffrey1337, dat begrijp ik en ik wil ook dat je zo snel mogelijk weer online bent. We hebben VWT op 22 november aangestuurd. Het is nu aan hun om dit op te pakken en op te lossen. Hopelijk pakken ze dit snel aan! 


Er zou iemand langskomen vandaag tussen 10 en 12 om het op te lossen alleen is het nu dus alweer 12 uur en wederom niks gehoord.

Internet is ook nog offline, word hier echt simpel van. Je kan er toch niet vanuit gaan dat ik maar heel de maand op een hotspot ga werken?

Ik geef ze nog tot aan het einde van de dag anders wordt t tijd voor wat anders.

Als ik bel zeggen ze ja ze zijn er mee bezig of het ticket is wel geopend maar verder niks mee gedaan.

Je hoort verder ook helemaal niks vanuit jullie kant.

Verder gaf ik al aan dat het probleem hier niet in huis zit maar in de centrale dus ik heb nu wederom weer 3 uur onbetaald vrij voor niks gepakt.

 

 


Monteur is langsgekomen en het is opgelost.

Kabel was zoals verwacht in de centrale losgetrokken ( wat ik al aangegeven had ).

Graag zie ik de dagen dat ik zonder internet zat wel vergoed worden.

Alvast bedankt

Jeff


Hoi ​@Jeffrey1337, fijn om te horen! Ik heb meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana


Reageer