Skip to main content

Zucht, het is weer raak in de centrale. Ik heb sinds woensdag weer geen internet, omdat het LOS lampje knippert. Uit eerdere ervaringen weet ik dat dit weer minimaal een week gaat duren, maar begin het langzamerhand zat te raken.

Ik heb opnieuw geen internetverbinding omdat het LOS-lampje op mijn modem knippert. Dit is nu al de vierde keer dat dit gebeurt. Bij alle eerdere keren bleek, volgens de monteurs die langs zijn geweest, dat mijn kabel los hing in de centrale.

Ik begin het behoorlijk zat te raken dat ik telkens minimaal een week zonder internet zit, terwijl het probleem volgens de monteurs met een simpel klusje van vijf minuten in de centrale opgelost kan worden. Toch moet ik steeds wachten op de backoffice om een monteur in te plannen, wat enorm veel tijd kost.

Wanneer wordt dit probleem nu eindelijk definitief opgelost in de centrale? Ik vind het onacceptabel dat dit zich telkens herhaalt.

@S elka Goed dat je hier nogmaals over aan de bel trekt door een topic te openen. Mijn excuses dat je opnieuw geen verbinding ervaart, dit is niet de bedoeling. Ik help je graag verder om dit voor eens en altijd op te lossen! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken om te kijken of er al een update is, maar ik zie dat onze technische dienst nog druk bezig is met het onderzoek. Wel heb ik jouw opmerking over dat de kabel steeds loshangt in de wijkcentrale meteen doorgegeven, zodat zij hier rekening mee kunnen houden tijdens het onderzoek. 

Misschien val ik in de herhaling, maar maak je al gebruik van een Unlimited voucher code? Je bent hiermee in ieder geval online. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik deze meteen jouw kant opsturen. Je kan dan een hotspot opzetten, zodat je in ieder geval online bent. Laat je mij weten of dit iets is wat je wil? 

Mocht ik in de tussentijd nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het mij dan weten. Ik sta klaar om verder te helpen waar nodig! 


Beste @Teresa van Odido,

Het is alweer vrijdagmiddag en het weekend staat voor de deur, wat betekent dat ik weer een heel weekend afhankelijk ben van een hotspot. Dit probleem moet nu echt opgelost worden. De monteurs die daar aan het werk zijn, moeten aangesproken worden. Het kan toch niet zo zijn dat mijn kabel elke keer ontkoppeld ergens hangt, en dit inmiddels al 4 keer is gebeurd? Hoe dan ook wil ik dat dit verder geëscaleerd wordt, desnoods bij KPN. Dit kan zo niet langer doorgaan.

Mvg,

Said


@S elka Ik begrijp je sentiment en ik ben het met je eens dat dit niet de bedoeling moet zijn. 
Als ik er voor had kunnen zorgen dat er vandaag nog een monteur langskomt had ik dit natuurlijk meteen gedaan. Echter heb ik die mogelijkheid niet. 

Wel heb ik dit aangegeven, zodat hier voortaan op wordt gelet en jij hier niet constant de dupe van bent. 

Laat je het mij weten als je gebruik wil maken van de Unlimited vouchercode? Dan kan ik die gelijk naar je sturen. 

 


Beste @Teresa van Odido 

Een voucher heb ik al ontvangen, dankjewel.

Echter, ik wil nogmaals benadrukken dat dit nu de vierde keer is dat mijn kabel zomaar los is gehangen, vermoedelijk door een monteur in de centrale. Ik begrijp dat er geen monteur kan worden gestuurd om dit probleem direct op te lossen, maar ik vind het onacceptabel dat dit telkens weer gebeurt zonder enige waarschuwing of structurele oplossing.

De vorige keer werd mij ook beloofd dat dit probleem zou worden doorgegeven en opgepakt, maar tot mijn frustratie lijkt dat weinig effect te hebben gehad. Ik verzoek dan ook vriendelijk, maar dringend, dat er nu werk van wordt gemaakt om te voorkomen dat dit nogmaals gebeurt. Het kan niet zo zijn dat mijn verbinding op deze manier onbetrouwbaar blijft door externe handelingen waar ik geen invloed op heb.

Ik hoop dat u mijn verzoek serieus neemt en hier de nodige stappen voor onderneemt.

Mvg,

Said


@S elka Ik ben het met je eens, echt! Alleen kan ik op dit moment niet veel meer doen dan dit voor je doorgeven. 

Ik heb het in ieder geval nadrukkelijk in het systeem gezet. Ik hoop ergens dat het probleem niet hierdoor komt, maar dat zou alleen maar meer reden zijn dat dit goed wordt aangepakt. 

Mocht ik in de tussentijd nog iets kunnen doen, verneem ik het graag. Ik sta paraat! 


@Teresa van Odido 

We zitten inmiddels op dag 5 zonder terugkoppeling van de technische dienst. Ik wil vandaag graag een reactie, en anders een afspraak met de monteurs om het probleem op te lossen.

 


Hi @S elka, het ticket staat op dit moment nog open. We hanteren een standaard verwerkingstijd van 5 werkdagen. Ik heb de prioriteit van het ticket verhoogd zodat het sneller opgepakt wordt. Hopelijk kunnen ze de oorzaak vinden en nu eens goed oplossen!


Hi @Tommie van Odido,

Het probleem is opgelost, binnen 5 minuten was het probleem verholpen. Laten we hopen dat dit een permanente oplossing is. Daarnaast verwacht ik compensatie voor de periode dat ik zonder internet thuis zat.

Mvg,

Said


Hi @Tommie van Odido,

Het probleem is opgelost, binnen 5 minuten was het probleem verholpen. Laten we hopen dat dit een permanente oplossing is. Daarnaast verwacht ik compensatie voor de periode dat ik zonder internet thuis zat.

Mvg,

Said

Wat was de oplossing?


Hi @Tommie van Odido,

Het probleem is opgelost, binnen 5 minuten was het probleem verholpen. Laten we hopen dat dit een permanente oplossing is. Daarnaast verwacht ik compensatie voor de periode dat ik zonder internet thuis zat.

Mvg,

Said

Wat was de oplossing?

Ze hebben een kabel van de converter vervangen. Daarnaast gaven ze aan dat ik een oude modem heb.


Hi @S elka, blij om te horen dat het opgelost is!

Ik zal de compensatie in gang zetten, klopt het dat je van 2 oktober tot en met 8 oktober geen diensten gehad hebt? Dan zal ik die periode vergoeden. 


Hi @S elka, blij om te horen dat het opgelost is!

Ik zal de compensatie in gang zetten, klopt het dat je van 2 oktober tot en met 8 oktober geen diensten gehad hebt? Dan zal ik die periode vergoeden. 

Hi @Tommie van Odido dat klopt. Daarnaast heeft 1 van jullie medewerkers van de klantenservice aangegeven dat ik nog oude modem heb en dat deze vervangen kan worden voor een nieuwe modem. Ik heb thuis de Zyxel T-50. 

Kun jij dit bevestigen of dit model vervangen kan worden?

 

Mvg,

Said


Ik heb de vergoeding in gang gezet @S elka, dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. Ook heb ik je een T-54 opgestuurd, de T-56 hebben we momenteel niet op voorraad, stel je wil als nog een T-56 dan kan dat later nog! 


Hi @Tommie van Odido ,

 

Dankjewel! Ik zal het in de gaten houden.

Moet ik de T-50 terug retourneren? 

Mvg,

Said


De T-50 hoeft niet meer retour @S elka, die mag je in de kast laten staan of naar een recyclepunt brengen! 


Reageer