Hallo T-Mobile,
Sinds afgelopen Donderdag geen internet meer. DIt komt volgens de monteur doordat er een kabel in de wijkcentrale niet goed is of niet goed zit. Dit is bij mijn buurvrouw op zaterdag al vast gesteld en bij mij gisteren op Maandagavond. Het probleem lijkt bij KPN te liggen. De monteur zei dat hij het opnieuw zou door geven aan T-Mobile en dat het dan vandaag of met een beetje pech op Woensdag gerepareerd zou worden.
Â
Ik heb hier 4 vragen over.
Waarom beweerd T-Mobile dat er geen storing is terwijl dat mijns inziens wel degelijk het geval is.
En waarom worden we niet op de hoogte gehouden. de hele straat zit zonder internet.
Waarom duurt het repareren zo lang terwijl het probleem waarschijnlijk al vrijdag gedetecteerd was.
hebben jullie het uberhaupt wel gemeld aan KPN?
Â
Ik zit nu heel sporadisch op internet via mijn mobiele hotspot waarvoor ik al extra MB voor heb moeten kopen. Ik vind deze service echt zeer slecht.