Sinds vanmorgen ca 9.00 uur geen internet meer thuis.
Modem en converter al diverse malen gereset.
converter brand alles groen, modem geeft rood op internet.
wat te doen?
Sinds vanmorgen ca 9.00 uur geen internet meer thuis.
Modem en converter al diverse malen gereset.
converter brand alles groen, modem geeft rood op internet.
wat te doen?
Hi
Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice. Er is een ticket aangemaakt voor onze techneuten, zij gaan hard voor je aan de slag om dit zo snel mogelijk op te lossen. Als hier meer over bekend is wordt er contact met je opgenomen!
Klopt
Gisteren heb ik nog contact gehad en er is afgesproken dat ik vandaag zou worden gebeld door de backoffice. Tot op heden nog niks gehoord, maar we hebben heel de middag nog..
Ik ga er vanuit dat e.e.a. voor het weekend is opgelost.
Hallo
vandaag is Guidion langs geweest.
Er is geconstateerd dat het niet aan de lijn of mijn hardware ligt. Zie werkrapport.
enige wat nu rest is een mogelijk stoorzender op de PON van een andere gebruiker.
Aansluitend krijg ik van T-mobile een mail dat de melding is ontvangen en daarbij het bericht dat ik wederom 3 werkdagen moet wachten op reactie.
Dat zou betekenen dat ik 2 weken zonder zit met nog geen uitzicht op een oplossing. Onacceptabel.
Wil je vragen of Frans (helpdesk) mij even belt?
Hij heeft deze case op zich genomen.
Ik kan jammer genoeg niet zorgen dat de klantenservice jou belt. Dan zou je de klantenservice zelf moeten bellen, dat is namelijk een hele andere afdeling. Ik hoop dat ze de stoorzender snel kunnen achterhalen!
die wachttijd heb ik namelijk al een keer gehad..
Als dit wederom het geval is, dan is er qua service echt nog heel veel te winnen voor T-mobile.
Hi
kan je zien wat de status is van deze melding?
Mijn gezin en ik beginnen de situatie (en door onmenselijke doorlooptijden van T-mobile) onderhand spuug zat te worden.
Als er vanavond geen internet is, dan mag T-mobile de hardware op komen halen. Dan is het einde contract wegens niet nakomen van de levering van diensten vanuit T-mobile.
T-mobile heeft een heel coulant beleid voor langdurige verstoringen. 30 dagen na de eerste melding kun je al kosteloos het abonnement opzeggen zonder aangetekende brieven etc. Deze periode is soms nodig omdat sommige storingen lastig te pinpointen zijn en reparaties over diverse bedrijven loopt. Dat kan natuurlijk sneller, maar daar hangen andere kosten en prijzen aan vast en wordt vooral aan zakelijke klanten verkocht.
Thanks Eric voor je reactie.
In de huidige tijd is ruim een week zonder diensten gewoon onacceptabel.
Als ze dan ook nog eens Max 5 werkdagen hanteren voor het pas oppakken van je klacht… en bij een vervolgklacht / nazorg het bericht schrijven dat je “hopelijk” morgen geholpen wordt… Nee bedankt.
En leuk dat je een voucher voor unlimited krijgt aangeboden als oplossing, maar een smart home gaat daar niet zo heel lekker op..
Dat snapt iedereen, maar het is een consumentenlijn waarbij er geen SLA is. Het mobiele alternatief is natuurlijk geen 1:1 vervanging maar om de ergste leed te verzachten van thuiswerk en gewoon kunnen internetten. Voor zakelijk is er een router waarop een 4G backup onderdeel is van de oplossing, maar ook daar, dat is wat duurder en heb je kvk nodig.
Laten we hopen dat ze de stoorzender toch nu snel gevonden wordt.
Hi
ik begrijp van mijn vrouw dat het inmiddels (eindelijk!) weer werkt.
ik neem aan dat mijn downtime van 13 dagen automatisch gecompenseerd wordt op mijn factuur.
althans.. dat is wat Mike en Frans allebei per telefoon hebben bevestigd
Gaat niet automatisch, maar een moderator kan een creditfactuur maken voor die dagen downtime. Ze lezen mee en kunnen dat doen nadat je diensten inderdaad zijn hersteld.
Hey
Ik moet de melding in mijn systeem afwachten, wellicht is de stoorzender er tijdelijk uitgehaald. Laten we hopen dat het opgelost is en dat het snel in mijn systeem komt te staan. Dan kan ik de vergoeding voor je in gang zetten!
Hi
kan je inmiddels zien of de melding als opgelost staat? Dit ivm de compensatie.
mvg Nick
Hey
Ik heb alleen een bevestiging van de data van je nodig, dit staat er in mijn systeem: Je hebt vanaf 28-06 tot en met 10-07 geen diensten gehad, klopt dit? Zo ja dan vergoed ik de kosten van die gehele periode geen diensten. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur!
Hi
genoemde data is juist.
Alvast bedankt voor je inzet hier in!
mvg Nick
Ik heb alles in orde gemaakt, hierover zul je nog een bericht ontvangen. Ik wens je nog een prettige dag!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.