Skip to main content

Sinds vanmorgen plotseling geen internet meer. Meermaals de Huawei media converter en de Zyxel router gereset. Allemaal geen resultaat. 
 

iemand een goede tip? Of moet dit opgelost worden in de Wijkcentrale zoals ik lees in andere topics?

 

gr Ruben

ik heb mijn post van hierboven maar weer gekopieerd, zelfde verhaal…….

voor de zorgvuldigheid het tijdstip van uitvallen aangepast.


De afgelopen maanden nog af en toe last gehad van uitvallend internet. Het LED beeld van de media converter was anders dan de eerste keer. Nu een snel knipperend PON lampje en het LOS lampje blijft uit. Na een paar uur herstelde de verbinding zichzelf weer. 
 

Vanmorgen vanaf 09:00 plots geen internet meer. De Huawei media converter geeft weer het LED beed PON snel knipperen( 2x per sec) en LOS blijft uit. Helaas nu nog steeds geen internet. Alles al meermaals opnieuw opgestart maar het helpt niet. 
 

@Tommie is er een storing of iets dergelijks? 
kan er iets geregeld worden ivm met het ontbreken van internet?


Hi @Ruben.v.v., goed dat je dit aankaart. Er lijkt inderdaad iets niet goed te zijn. Ik heb meteen een ticket voor je geopend voor onze technische dienst. Hopelijk kunnen zij dit snel voor je oplossen! 


Reageer