Skip to main content

Sinds 16 augustus geen licht meer op de lijn.

na herhaaldelijk bellen met zowel Odido als KPN blijkt het te gaan om een storing in een verdeelkast.

 

zou afgelopen week verholpen zijn, maar tot op heden nog steeds geen diensten. Is er iemand die hier wat meer informatie kan verschaffen over de status van dit probleem? Zowel Odido klantenservice als KPN geeft niet thuis.

Welkom op onze community! @FlorisdeGroot 

Goed dat je hier nogmaals over aan de bel trekt. Allereerst mijn excuses dat de verbinding nog niet is hersteld en dat je nog niks hebt gehoord. Ik kijk graag met je mee! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken, maar ik kan zelf nog geen update inzien. Ik heb daarom meteen navraag gedaan bij onze technische dienst. Zodra ik meer weet, laat ik jou dit ook gelijk weten. 

 


Bedankt Teresa, hoor het graag!


@FlorisdeGroot Graag gedaan hoor! 😊

Ik heb nog geen update vanuit de netwerkbeheerder, maar de technische dienst heeft mij wel laten weten dat zij hier nogmaals achteraan zijn gegaan. Ik verwacht dan ook dat de netwerkbeheerder dit spoedig oppakt! 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen?


Update;

Tot op heden nog geen oplossing..
niemand kan er iets zinnigs over zeggen.
Odido mag wat mij betreft wel wat druk gaan zetten bij KPN..

duurt wel erg lang nu..


 


@FlorisdeGroot Mijn oprechte excuses dat je nog geen update hebt ontvangen. Ik zoek uiteraard graag voor je uit wat de status is!

Ik ben gelijk gaan kijken en zie nog geen terugkoppeling staan vanuit KPN. Ik ga hier nogmaals voor je achteraan! 

Daarnaast heb ik gelijk gevraagd of er een 4G modem jouw kant op kan worden gestuurd. Op die manier ben je in ieder geval tijdelijk online. Hier zitten verder geen extra kosten aan verbonden. 

Laat je het aan mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag!


Beste Teresa,

Inmiddels het 4G modem in gebruik, waarvoor dank. Televisie werkt nog steeds niet omdat het geen Odido netwerk is.. het is in ieder geval iets.

wel vraag ik me af waarom dit nu opeens wel mogelijk was terwijl ik er meerdere malen om heb gevraagd en dit geen optie zou zijn.

 

hoe dan ook, nog steeds geen glasvezel en ook geen zicht op de oplossing. Zou u in eens willen kijken of er inmiddels wat bekend is?

dank alvast.

groet,

Floris


@FlorisdeGroot Heel graag gedaan en fijn dat je hier gebruik van kunt maken! 

Wellicht is de Odido Online TV App voor Android en iOS een tijdelijke oplossing? Je hebt hier toegang toe met je Odido inloggegevens. Indien je een Smart TV of Chromecast hebt, kun je dit vanaf je mobiel of tablet streamen naar je TV. Je kunt ook TV kijken via TV kijken met Odido online TV | Odido

Betreft waarom het 4G modem niet eerder kon worden geregeld, is omdat hier bepaalde voorwaarden aan vast zitten. In jouw geval heb ik de situatie geëscaleerd, zodat je in ieder geval online bent! 

Ik ben gelijk gaan kijken of er al meer bekend is. Echter zie ik dat mijn collega’s nog steeds wachten op een reactie vanuit de netwerkbeheerder. Gister is er nogmaals om een update gevraagd, maar ik kan hier nog geen reactie over inzien. 

Mocht ik nog ergens anders bij kunnen helpen of wil je dat ik kijk voor een update? Laat het mij dan gelijk weten. Ik doe het graag! 

 


Reageer