Skip to main content

Sinds 16 augustus geen licht meer op de lijn.

na herhaaldelijk bellen met zowel Odido als KPN blijkt het te gaan om een storing in een verdeelkast.

 

zou afgelopen week verholpen zijn, maar tot op heden nog steeds geen diensten. Is er iemand die hier wat meer informatie kan verschaffen over de status van dit probleem? Zowel Odido klantenservice als KPN geeft niet thuis.

Welkom op onze community! @FlorisdeGroot 

Goed dat je hier nogmaals over aan de bel trekt. Allereerst mijn excuses dat de verbinding nog niet is hersteld en dat je nog niks hebt gehoord. Ik kijk graag met je mee! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken, maar ik kan zelf nog geen update inzien. Ik heb daarom meteen navraag gedaan bij onze technische dienst. Zodra ik meer weet, laat ik jou dit ook gelijk weten. 

 


Bedankt Teresa, hoor het graag!


@FlorisdeGroot Graag gedaan hoor! 😊

Ik heb nog geen update vanuit de netwerkbeheerder, maar de technische dienst heeft mij wel laten weten dat zij hier nogmaals achteraan zijn gegaan. Ik verwacht dan ook dat de netwerkbeheerder dit spoedig oppakt! 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen?


Update;

Tot op heden nog geen oplossing..
niemand kan er iets zinnigs over zeggen.
Odido mag wat mij betreft wel wat druk gaan zetten bij KPN..

duurt wel erg lang nu..


 


@FlorisdeGroot Mijn oprechte excuses dat je nog geen update hebt ontvangen. Ik zoek uiteraard graag voor je uit wat de status is!

Ik ben gelijk gaan kijken en zie nog geen terugkoppeling staan vanuit KPN. Ik ga hier nogmaals voor je achteraan! 

Daarnaast heb ik gelijk gevraagd of er een 4G modem jouw kant op kan worden gestuurd. Op die manier ben je in ieder geval tijdelijk online. Hier zitten verder geen extra kosten aan verbonden. 

Laat je het aan mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag!


Beste Teresa,

Inmiddels het 4G modem in gebruik, waarvoor dank. Televisie werkt nog steeds niet omdat het geen Odido netwerk is.. het is in ieder geval iets.

wel vraag ik me af waarom dit nu opeens wel mogelijk was terwijl ik er meerdere malen om heb gevraagd en dit geen optie zou zijn.

 

hoe dan ook, nog steeds geen glasvezel en ook geen zicht op de oplossing. Zou u in eens willen kijken of er inmiddels wat bekend is?

dank alvast.

groet,

Floris


@FlorisdeGroot Heel graag gedaan en fijn dat je hier gebruik van kunt maken! 

Wellicht is de Odido Online TV App voor Android en iOS een tijdelijke oplossing? Je hebt hier toegang toe met je Odido inloggegevens. Indien je een Smart TV of Chromecast hebt, kun je dit vanaf je mobiel of tablet streamen naar je TV. Je kunt ook TV kijken via TV kijken met Odido online TV | Odido

Betreft waarom het 4G modem niet eerder kon worden geregeld, is omdat hier bepaalde voorwaarden aan vast zitten. In jouw geval heb ik de situatie geëscaleerd, zodat je in ieder geval online bent! 

Ik ben gelijk gaan kijken of er al meer bekend is. Echter zie ik dat mijn collega’s nog steeds wachten op een reactie vanuit de netwerkbeheerder. Gister is er nogmaals om een update gevraagd, maar ik kan hier nog geen reactie over inzien. 

Mocht ik nog ergens anders bij kunnen helpen of wil je dat ik kijk voor een update? Laat het mij dan gelijk weten. Ik doe het graag! 

 


@Teresa van Odido is er inmiddels iets bekend? Week of 14 verder zijn we inmiddels..


Hey @FlorisdeGroot, op dit moment wachten we op een reactie van de onderaannemer. We hebben 2 dagen geleden navraag gedaan over de status. Hopelijk krijgen we snel reactie.

 


Bedankt Tommie.

wellicht kunnen jullie dan wel alvast de volgende periode crediteren (3-10 tot heden)

hoor graag.

 

groet,

Floris


Hi @FlorisdeGroot, ik snap je vraag maar dit kan ik niet doen. Wij vergoeden de periode altijd achteraf, zodat de exacte periode in één keer vergoed zal worden. Zo krijg je precies terug wat je teveel hebt betaald. In tussenposes kan niet gecrediteerd worden. Dit regelen we dus achteraf meteen!


Hi Cheyenne, bedankt voor je bericht.

appart, inmiddels zijn twee periodes reeds gecrediteerd!

gezien het probleem en de tijd dat het al al duurt, en de oplossing die niet in zicht is lijkt me niet meer dan normaal.

groet,

floris


Hoi @FlorisdeGroot, ik zie het inderdaad terug in het systeem! Dit is als uitzondering voor je gedaan en ik zal dit voor deze keer ook voor je doen. Ik heb meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Groetjes, Ishana


Bedankt!

volgend probleem;

het tijdelijk internet (4g modem) wordt morgen beëindigd. Kunnen jullie deze a.u.b. verlengen? Namelijk nog steeds geen diensten.

verser ben ik benieuwd of er inmiddels al wat meer bekend is… zitten inmiddels op 15? Weken.

hoor graag.

groet,

floris


@FlorisdeGroot Goed dat je dit aangeef, tuurlijk doe ik dit! 

Ik heb er gelijk voor gezorgd dat het 4G modem weer is verlengd. Je kunt hier dus gewoon gebruik van blijven maken. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag! 

 


Goedenavond!

we zijn inmiddels weer bijna een maand verder sinds de laatste creditering. Kunnen jullie de afgelopen periode ook weer crediteren?

vandaag zou overigens een onderaannemer langs komen, helaas niemand gezien..

groet,

floris


Hoi ​@FlorisdeGroot, ik heb meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet! Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Daarnaast ben ik benieuwd of er nog iemand is langsgeweest. Groetjes, Ishana


Goedemiddag,

ons tijdelijk internet is stop gezet, echter hebben we nog steeds geen diensten..

willen jullie deze weer activeren?

 

bij voorbaat dank.

groet,

floris


Hey ​@FlorisdeGroot, KPN probeert een afspraak met je te maken, is dit inmiddels al gelukt? 


Goedemorgen,

KPN maakt blijkbaar geen afspraken meer tegenwoordig, maar komen op goed geluk langs. Sinds vanochtend schijnt er weer licht te zijn.

willen jullie het laatste stukje nu ook crediteren?

 

dank alvast.

 

groet,

floris de Groot


Hoi ​@FlorisdeGroot, zeker! Ik heb de kosten meteen voor je vergoed. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana


Reageer