Skip to main content

Aan Teresa,

 

Glasvezel storing Odido VS kpn Heb nu drie maanden een abonnement bij Odido. In die drie maanden heb ik waaronder nu een storing met de verbinding naar glasvezel. Odido gebeld. De procedure is dat de call uitgezet wordt naar en mamma technische afdeling. Na een werkdag wordt er dan contant met je opgenomen voor een afspraak met de kpn. Want Odido mag niet in de centrale. Dit is het incident. Het probleem is dat er dus iemand bewust of onbewust in de centra Alleen montle zit te klooien.eurs van kpn mogen dat doen. Schijnbaar zitten ze daarnet slapen bij Odido. Ik ga weg bij Odido en wordt lid, je raad het al bij kpn. Zij lossen dit in een werkdag op. Datum van ervaring: 07 oktober 2024

 

Antwoord van teresa van Odido 3 dagen geleden

 

Hi Rob, dank je wel voor het plaatsen van jouw review en mijn excuses voor deze ervaring. Ik kan mij voorstellen dat je graag zo snel mogelijk weer online bent. Ik kijk graag met je mee wat de status precies is. Ik wil ook dat jij weer kan genieten van onze diensten! Namens het webcareteam kom ik graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (odidonederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en kopie van deze review. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan op onze community (community.odido.nl). Als je er voor zorgt dat jouw e-mailadres matched met het e-mail adres wat bij ons bekend is, kunnen mijn collega's of ik je direct verder helpen! Groetjes, Teresa van Odido Hallo,

 

Hier reageer ik op jouw reactie op Trustpilot. Het verhaal wordt alleen maar mooier. Omdat ik nu al voor de derde keer geen internet/tv had in twee maanden bij Odido ben ik overgestapt naar KPN. Echter pas op 2-1-2025!!!! Inmiddels ben ik erachter gekomen dat iemand van KPN drie keer in de centrale bezig is geweest waardoor ik geen glasvezelverbinding had. Dit vertelde de monteur van Guidion mij. Hij kon dit vrij snel oplossen. Eureka dachten wij. Echter nog steeds geen internet. Na uitzoeken is Odido erachter gekomen dat KPN mijn aansluiting heeft afgesloten per 8-10-2024!!! Omdat ik zou hebben opgezegd. Dit is pas op 2-01-2025! HOE KAN DIT!? Odido zou contact opnemen met KPN om de verbinding te herstellen. Dit was woensdag. Donderdag ook gebeld en kreeg ik hetzelfde verhaal. Wij zijn er mee bezig. Maar nog geen antwoord. Om 15.30 vandaag weer gebeld. Nu blijkt mijn hele account bij ODIDO te zijn verwijderd. Omdat er in mijn gegevens staat dat ik per 8-10-2024 heb opgezegd. Dit klopt niet dit zou moeten zijn 2-01-2025. Echter na dit verhaal heb ik de bestelling ook bij KPN gecanceld. Omdat het probleem bij hun ligt en niet bij ODIDO. Echter hoe en wie ik ook heb als provider. IK HEB NU NIKS. En niemand bij ODIDO kan mij vertellen wanneer ik weer tv/internet heb. En wat de status nu is van deze case/problem. Leuk vind ik dit al lang niet meer. Heb ook niet echt vertrouwen dat dit snel is opgelost. Hoop van jou snel iets positiefs te horen.

Gr, Rob Barnhoorn

Hoi @Robbar, mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Ik heb het meteen nagekeken en ik zie inderdaad een overstap van KPN in het systeem. Er loopt momenteel een issue bij de partij Reggefiber (valt onder KPN NetwerkNL). Reggefiber is voor ons de netwerkbeheerder van de lijn waarop wij leveren op jouw adres. Reggefiber zegt de abonnementen te vroeg op, dit probleem is bekend. Wij zijn hier met Reggefiber mee bezig, maar voor nu is er geen oplossing om je abonnement weer te activeren. Sorry!

 

Om je uit de brand te helpen, kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana


Aan Teresa,

 

Glasvezel storing Odido VS kpn Heb nu drie maanden een abonnement bij Odido. In die drie maanden heb ik waaronder nu een storing met de verbinding naar glasvezel. Odido gebeld. De procedure is dat de call uitgezet wordt naar en mamma technische afdeling. Na een werkdag wordt er dan contant met je opgenomen voor een afspraak met de kpn. Want Odido mag niet in de centrale. Dit is het incident. Het probleem is dat er dus iemand bewust of onbewust in de centra Alleen montle zit te klooien.eurs van kpn mogen dat doen. Schijnbaar zitten ze daarnet slapen bij Odido. Ik ga weg bij Odido en wordt lid, je raad het al bij kpn. Zij lossen dit in een werkdag op. Datum van ervaring: 07 oktober 2024

 

Antwoord van teresa van Odido 3 dagen geleden

 

Hi Rob, dank je wel voor het plaatsen van jouw review en mijn excuses voor deze ervaring. Ik kan mij voorstellen dat je graag zo snel mogelijk weer online bent. Ik kijk graag met je mee wat de status precies is. Ik wil ook dat jij weer kan genieten van onze diensten! Namens het webcareteam kom ik graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (odidonederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en kopie van deze review. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan op onze community (community.odido.nl). Als je er voor zorgt dat jouw e-mailadres matched met het e-mail adres wat bij ons bekend is, kunnen mijn collega's of ik je direct verder helpen! Groetjes, Teresa van Odido Hallo,

 

Hier reageer ik op jouw reactie op Trustpilot. Het verhaal wordt alleen maar mooier. Omdat ik nu al voor de derde keer geen internet/tv had in twee maanden bij Odido ben ik overgestapt naar KPN. Echter pas op 2-1-2025!!!! Inmiddels ben ik erachter gekomen dat iemand van KPN drie keer in de centrale bezig is geweest waardoor ik geen glasvezelverbinding had. Dit vertelde de monteur van Guidion mij. Hij kon dit vrij snel oplossen. Eureka dachten wij. Echter nog steeds geen internet. Na uitzoeken is Odido erachter gekomen dat KPN mijn aansluiting heeft afgesloten per 8-10-2024!!! Omdat ik zou hebben opgezegd. Dit is pas op 2-01-2025! HOE KAN DIT!? Odido zou contact opnemen met KPN om de verbinding te herstellen. Dit was woensdag. Donderdag ook gebeld en kreeg ik hetzelfde verhaal. Wij zijn er mee bezig. Maar nog geen antwoord. Om 15.30 vandaag weer gebeld. Nu blijkt mijn hele account bij ODIDO te zijn verwijderd. Omdat er in mijn gegevens staat dat ik per 8-10-2024 heb opgezegd. Dit klopt niet dit zou moeten zijn 2-01-2025. Echter na dit verhaal heb ik de bestelling ook bij KPN gecanceld. Omdat het probleem bij hun ligt en niet bij ODIDO. Echter hoe en wie ik ook heb als provider. IK HEB NU NIKS. En niemand bij ODIDO kan mij vertellen wanneer ik weer tv/internet heb. En wat de status nu is van deze case/problem. Leuk vind ik dit al lang niet meer. Heb ook niet echt vertrouwen dat dit snel is opgelost. Hoop van jou snel iets positiefs te horen.

Gr, Rob Barnhoorn

Bedankt voor het antwoord. Maar hoor nu al de hele week dat het NIET werkt en wat er NIET kan. Hoor hu eens graag wat er WEL kan en WANNEER?


Bedankt voor het antwoord. Maar hoor nu al de hele week dat het NIET werkt en wat er NIET kan. Hoor hu eens graag wat er WEL kan en WANNEER?


Hoi @Robbar, als ik het op een of andere manier had kunnen oplossen, had ik dit zeker gedaan. Ik vertel natuurlijk graag alleen goed nieuws aan je, maar dit is niet altijd mogelijk. Mocht je gebruik willen maken van een vouchercode, stuur ik het direct door! Groetjes, Ishana


Hi Ishana,

 

Heb er al een ontvangen van Teresa. bedankt.

 

Gr,
Rob


Al bekend wanneer ik weer ODIDO krijg?


Is het niet beter en sneller om een nieuw abonnement af te sluiten? Of ergens anders. Dit duurt mij veels te lang. Belachelijk!!!!! En de communicatie vanuit ODIDO vindt ik ERG SLECHT!!!! We leven in de 21e eeuw. Niet in de jaren zestig!


Goedemorgen. Ik heb het abonnement op 20 augustus besteld, het werd pas op 27 september geactiveerd en sindsdien zijn er voortdurend problemen, het netwerk is instabiel (ik heb tot 400 mb/s), het toont vaak 5,5-6,5 mb/s, op verschillende dag en nacht meerdere keren telefonisch gemeld, onlangs was de installateur er en die heeft er niets aan gedaan, meerdere malen kreeg ik een mail dat mijn probleem opgelost was wat niet waar is, Ik ben het beu, uiteraard heb ik een screenshot van de speedtest, help alstublieft, anders wil ik het contract beëindigen.

 

Groeten

Lukasz


Hi @Robbar, ik begrijp je gevoel maar een oplossing is er niet. We zijn hier met KPN (Reggefiber) druk mee bezig, het gaat om een fout in hun domein. Het spijt me, maar buiten het leveren van vouchers is er geen andere manier om op dit moment gebruik te maken van internet. Weet dat we je achteraf compenseren voor deze periode, want de abonnementskosten zijn nu absoluut niet terecht. Heb je nieuwe codes nodig, dan hoor ik het graag.

@Ugly Ik lees dat jouw vraag gaat over een andere situatie. Je hebt snelheidsproblemen die ik heel graag wil oplossen. Zou je zelf een topic willen starten? Ik zie ook dat je jouw geboortedatum niet hebt ingevuld in jouw profiel. Voeg je deze ook nog toe? Dankjewel en weet dat we zo snel mogelijk bij je terug komen!


Bedankt voor uw antwoord.

Ik ben de constante verkoop beu, gisteren heb ik via Ziggo het contract opgezegd en een contract met hen gesloten.

 

Groeten


Blijf het een erg lastig en vreemd verhaal vinden. Met een moment wordt mijn account verwijderd en het moet weken duren voordat men er achter komt hoe het herstelt moet worden.

Nogmaals mijn vraag: is het niet beter om een nieuw abonnement aan te vragen? Of bij iemand anders?

 


Aub weer een code. Aangezien probleem na twee weken nog steeds niet is opgelost!


Verstuurd in privébericht @Robbar


Reageer