Skip to main content

Sinds 4 november heb ik geen internet meer thuis. Ik heb meteen die dag de helpdesk gebeld en daar werd geconstateerd dat het rode PON-lampje knipperde. Verder niets meer gehoord wat de vervolgstappen zouden zijn. Dinsdag 5 november opnieuw gebeld om te horen dat er een monteur moest komen. Wachten op het afsprakenmailtje. Woensdag weer gebeld en direct daarna ontving het mailtje (toeval?) Afspraak gemaakt voor donderdag. Monteur kwam op donderdag 7 november, mooi snel, aardige vent, maar uiteindelijk voor niets, omdat er een breuk in de glasvezelkabel schijnt te zitten. Deze breuk zit in het glasvezelkastje en volgens de monteur komt dat door de warmte of de kou…. oké, dat kan. Maar waarom moeten we nu dan zo f*cking lang wachten op een monteur voor deze glasvezel????

Iedere dag met ODIDO gebeld, prima mensen aan de lijn gehad, maar niemand die ECHT iets kon. “Het is druk", “We hebben te weinig mensen”, “Er wordt aan gewerkt”. Gisteren, 12 november, iemand gesproken van ODIDO die blijkbaar het probleem rechtstreeks bij de monteur neer kon leggen, maar tot op heden geen monteur gezien of gehoord. Ook geen mailtje ontvangen.

Hoe dit mogelijk is in deze tijd van thuiswerken en “snel” internet (ik heb een abonnement van 1 GB/s, maar haal met moeite 500 Mb/s) het zo lang kan duren voordat dit probleem verholpen wordt.

ODIDO, zorg dat je de boel voor elkaar krijgt! Dit soort problemen levert jullie zeer ontevreden klanten op, waarvan je niet kunt verwachten dat ze bij een bedrijf blijven waarvan de service buitengewoon slecht is.

Daarnaast hoop ik dat dit wordt gelezen door iemand die WEL wat kan betekenen voor me en dat ik zo snel mogelijk wordt geholpen. 

WAARDELOOS!

Groet,

EJH23

Welkom op onze community! @EJH23 

Goed dat je hier via deze weg nogmaals over aan de bel trekt. Oprecht sorry dat we jouw verbinding nog niet hebben kunnen herstellen. Ik wil uiteraard dat je weer kan genieten van onze diensten. Ik ga dan ook mijn uiterste best doen om dit te realiseren! 

Ik ben gelijk het systeem ingedoken. Echter kan ik zelf nog geen update inzien. Ik heb daarom meteen een bericht gestuurd naar mijn collega’s van de technische dienst. Zodra ik meer weet, laat ik jou dit ook gelijk weten!

Reageer