Skip to main content

Ergens tussen 5 en 9 september stopte het internet thuis ermee. Was op vakantie en kon geen wifi-gekoppelde apparaten meer bedienen.
10 september storing gemeld bij Odido. Guidion monteur was 12 septemeber beschikbaar maar kon alleen constateren dat de storing in of voor de media-box zat.
Monteur had ticket voor KPN niet geactiveerd waardoor er verder niets meer gebeurde. 13 september Odido gebeld en storing door hen doorgezet naar KPN.
KPN 16 september langs geweest, maar kon alleen constateren dat het niet in de bekabeling binnenshuis zat.
Eerste moment dat KPN verder actie onderneemt is maandag 23 september.
Zijn we dus minstens 14 dagen verder. Ik kan nog steeds geen wifi-apparaten in huis aansturen. Vanaf donderdag 26 september MOET het werken.

Odido leunt achterover en legt het probleem bij KPN. Als ik het sneller wil moet ik zelf de KPN maar bellen.

We zijn nu 27 dagen verder en nog steeds geen internet.

Wat een ongelooflijk amateurisme.

Bespaar me het standaard chat-protocol en ga eens wat regelen!


@Ishana van Odido ; telefoon opnieuw opgestart maar mobiele hotspot komt niet meer op terwijl dit een paar dagen geleden wel nog lukte; op de pc en laptop kan ik mobiele hotspot niet meer aanklikken als mogelijke verbinding met internet (paar dagen geleden dus nog wel) 

ook kon een vriendin die op bezoek was mijn mobiele hotspot niet vinden….

Op mijn telefoon heb ik wel internet dus ik snap de suggestie van andere telefoon met ander simkaartje niet en lijkt mij ook niet wenselijk omdat heel veel gekoppeld is aan mijn eigen telefoon…..

mijn laptop is belangrijk om in te kunnen loggen op het netwerk van mijn werk voor thuiswerken….hetgeen nu dus niet kan. 
zeer frustrerend allemaal en voorlopig geen oplossing kennelijk….ik ga overstappen 

 

Tot mijn stomme verbazing is mijn wifi weer hersteld en het probleem opeens opgelost; zou het toeval zijn dat het opeens is opgelost binnen een dag nadat ik aangaf te gaan overstappen? Is KPN de boosdoener of hebben zij een goede reden om Odido-klanten achterin de wachtrij te plaatsen? Wat het ook zijn moge, ik vind 2 weken al erg genoeg dus ik hoop dat het probleem van@allebei nu ook (snel) opgelost is (wordt).


En nu vandaag, dinsdag, nog steeds geen internet.


Reageer