Hallo,
Sinds woensdag 15 mei rond 10 uur is mijn internet compleet weggevallen en niet meer teruggekomen en dit probleem lijkt als twee druppels water als de melding op:
https://community.t-mobile.nl/bekabeld-internet-492/geen-internet-pon-lampje-knippert-groen-los-lampje-is-uit-349453
https://community.t-mobile.nl/bekabeld-internet-492/geen-internet-pon-lampje-knippert-groen-347916
En eerste instantie heb ik alles bij mezelf gecontroleerd inclusief het herstarten van mijn net keer Netgear Orbi RBR50 router, maar dit heeft niet mogen baten.
Ik heb daarom contact gezocht met de T-Mobile Klantenservice en zij hebben een check gedaan waaruit bleek dat op de HUAWEI media converter van de status van de lampjes het PON lampje een error status aanvaf:
Power staat aan (OK)
PON knippert (NOK)
LOS staat uit (OK)
LAN staat aan (OK)
Daarop heeft het T-Mobile Klantenservice en ticket aangemaakt en hopelijk zal een derde partij (Guidion of KPN) dit probleem wat te wijten is aan een probleem met de doorgifte van het internationaal via glasvezel zullen oplossen.
T-Mobile gaf aan dat er binnen 24 uur actie zal worden ondernomen.
Mocht iemand of een moderator meer informatie hierover hebben dan hoor ik het graag.
Wordt vervolgd.