Sinds goede vrijdag is er geen verbinding meer met het t-mobile glasvezelnetwerk. Het lampje LOS knippert rood en zowel de modem als mediaconverter van het stroom halen en weer aansluiten doet niks. Toen ik belde was er nog niks bekend en toen men ging checken zagen ze nog zo'n 13+ aansluitingen die offline waren. Dus ik ga er vanuit dat men dan een beetje snel werkt, maar helaas backoffice heeft 5 dagen verwerkingstijd dit houdt in dat men binnen 5 dagen moet zeggen we gaan er mee beginnen en in het weekend werkt men niet. T-mobile kan niks behalve unlimited data vouchers uitdelen maar een echte oplossing van het feit dat hun geen dienst meer leveren blijft uit.
Wie hebben er nog meer problemen en waarom is een storing voor meerdere aansluiting zo lastig op te lossen. Daarnaast is T-mobile zelf ook niet helder over de storing. Men doet alsof er niks aan de hand is terwijl dat wel het geval is. Je zou verwachten dat je jouw postcode invoert en BAM er is wel of geen storingen bij jou en ook meteen wanneer men verwacht het op te lossen, maar blijkbaar staat het thuisproduct van deze provider nog in de kinderschoenen.
Hopelijk is er iemand op de community die hier wat aan kan doen binnen de krochten van t-mobile. Want als dit het begin is van de diensten die ze moeten leveren en bijhorende oplossend vermogen van deze provider dan hou ik mijn hart vast als klant, dan kan ik beter terug gaan naar een ziggo of een andere glasvezel aanbieder mits dat open is gesteld door t-mobile gezien het feit dat hun het netwerk hebben aangelegd met ODF (open dutch fiber) en waarschijnlijk het 1ste jaar gelocked is voor andere om de kosten eruit te halen.
Beste antwoord door Boris
Bekijk origineel