Beste,
Sinds 1 Juni heb ik geen glasvezel verbinding meer. Er is een monteur langs geweest van Guidion om het een en ander door te meten; hij kwam tot de conclusie dat het probleem bij de leverancier van de vezel ligt; KPN Netwerk NL. Er werd mij toegezegd dat ik binnen 24 uur een SMS’je zou krijgen om een afspraak te maken met een monteur van KPN die het probleem wel zou kunnen verhelpen. Dit was op 02-06-2022
We zijn nu bijna 2 volle weken verder en ik heb nog steeds geen afspraak gekregen met KPN. Wanneer ik bel met de klantenservice wordt mij verteld dat dit allemaal erg vervelend voor mij is maar jullie niets kunnen doen. Via klachtenkompas heb ik contact gehad met KPN, zij geven aan dat er nog geen opdracht is of uberhaupt er een storing bekend is op mijn postcode gebied. Verder zijn zij telefonisch niet bereikbaar voor eindklanten.
M’n draadje op klachtenkompas naar Tmobile staat al een tijd open maar daar wordt verder ook niet op gereageerd. Ik krijg langzaam het gevoel dat mijn probleem is verdwenen in de matrix of ergens in de systemen.
Wellicht dat ik via deze route meer informatie en een tijdlijn kan krijgen waarbinnen ik weer normaal kan genieten van een fatsoenlijke netwerkverbinding.