En ineens weer helemaal geen internet meer in huis. Op het glasvezelkastje knippert het LOS lampje om de seconde rood. Is er weer ergens een kabelbreuk in de wijk? Zou fijn zijn als het probleem snel verholpen wordt…
En ineens weer helemaal geen internet meer in huis. Op het glasvezelkastje knippert het LOS lampje om de seconde rood. Is er weer ergens een kabelbreuk in de wijk? Zou fijn zijn als het probleem snel verholpen wordt…
Hoi
Ja dat was de vorige keer ook al zo, bleek er toch daadwerkelijk een kabelbreuk te zijn…
heb het modem al wel opnieuw opgestart, het glasvezelkastje nog niet, hoe kan ik dat het beste doen?
Hoi
Haal de UTP-kabel (internetkabel) uit de ONT.
Haal de ONT en het modem voor 10 seconden van de stroom.
Wacht tot het modem en de ONT volledig zijn opgestart (ongeveer drie minuten).
Verbind het modem weer met de ONT door de UTP-kabel (internetkabel) aan te sluiten.
Laat je me weten of dit voor verbetering zorgt? Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana
Helaas, het heeft het probleem niet verholpen.
Hoi
Om je uit de brand te helpen kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana
Ja mijn vrouw en ik hebben allebei een simkaart van odido
Hoi
Dankje!
Geen dank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.