Maandagavond kwam ik thuis van het werk, plofte op de bank neer en had het idee om de wedstrijd van Portugal te kijken. Helaas was dit niet mogelijk aangezien er een storing is die momenteel al bijna 2 dagen duurt. Heb tot op heden geen internet. Je beseft dan pas dat je eigenlijk vrij weinig kan doen. Meerdere malen met Odido contact opgenomen maar heb het idee dat mijn storing ergens op een stapel ligt... Niemand kan vertellen hoe lang het nog duurt. Is dit de normale gang van zaken bij Odido? Jarenlang ervaring met Ziggo en daar heb ik nog nooit een storing meegemaakt die zo lang duurde als deze...
Maandagavond kwam ik thuis van het werk, plofte op de bank neer en had het idee om de wedstrijd van Portugal te kijken. Helaas was dit niet mogelijk aangezien er een storing is die momenteel al bijna 2 dagen duurt. Heb tot op heden geen internet. Je beseft dan pas dat je eigenlijk vrij weinig kan doen. Meerdere malen met Odido contact opgenomen maar heb het idee dat mijn storing ergens op een stapel ligt... Niemand kan vertellen hoe lang het nog duurt. Is dit de normale gang van zaken bij Odido? Jarenlang ervaring met Ziggo en daar heb ik nog nooit een storing meegemaakt die zo lang duurde als deze...
Ik zit al sinds afgelopen vrijdag zonder diensten. Ben net sinds de 11e juni klant. Ik zit straks langer met een storing dan dat ik daadwerkelijk diensten heb gehad. Waanzin
Hoi
Om je uit de brand te helpen kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana
Hoi
Hoi
Hi
Hi
Hoi
Daar ben ik weer (helaas). Ik kwam gisteravond thuis rond een uurtje of 22. Alsof het lot ermee speelt, wilde ik alweer voetbal kijken... Nu het Nederlands elftal. 3 maal raden, weer geen internet. Ik hoop dat dit sneller is opgelost dan de vorige keer. Mijn vertrouwen begint langzamerhand weg te sijpelen...
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.