Skip to main content

Maandagavond kwam ik thuis van het werk, plofte op de bank neer en had het idee om de wedstrijd van Portugal te kijken. Helaas was dit niet mogelijk aangezien er een storing is die momenteel al bijna 2 dagen duurt. Heb tot op heden geen internet. Je beseft dan pas dat je eigenlijk vrij weinig kan doen. Meerdere malen met Odido contact opgenomen maar heb het idee dat mijn storing ergens op een stapel ligt... Niemand kan vertellen hoe lang het nog duurt. Is dit de normale gang van zaken bij Odido? Jarenlang ervaring met Ziggo en daar heb ik nog nooit een storing meegemaakt die zo lang duurde als deze... 

Maandagavond kwam ik thuis van het werk, plofte op de bank neer en had het idee om de wedstrijd van Portugal te kijken. Helaas was dit niet mogelijk aangezien er een storing is die momenteel al bijna 2 dagen duurt. Heb tot op heden geen internet. Je beseft dan pas dat je eigenlijk vrij weinig kan doen. Meerdere malen met Odido contact opgenomen maar heb het idee dat mijn storing ergens op een stapel ligt... Niemand kan vertellen hoe lang het nog duurt. Is dit de normale gang van zaken bij Odido? Jarenlang ervaring met Ziggo en daar heb ik nog nooit een storing meegemaakt die zo lang duurde als deze... 

Ik zit al sinds afgelopen vrijdag zonder diensten. Ben net sinds de 11e juni klant. Ik zit straks langer met een storing dan dat ik daadwerkelijk diensten heb gehad. Waanzin 


Hoi @Burning_Rubber, ik heb het direct voor je nagekeken! Ik zie dat dit inmiddels is doorgezet naar onze technische dienst. Zij zullen dit zo snel mogelijk oplossen! 

Om je uit de brand te helpen kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana


Hoi @Abuddingh,  super dat je het gelijk wilt uitzoeken, dat valt alleen maar te prijzen! Het is echter niet volgens de huisregels om op meerdere topics te reageren of te openen met dezelfde vraagstelling. Het is niet dat ik je niet wil helpen, maar we werken echt volgens de huisregels van de Community. Anders staan de inboxen zo vol dat het nauwelijks te behappen valt. Neem voor alle info onze Huisregels door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Groetjes, Ishana


Hoi @Ishana van Odido, thanks voor je reactie! Heb helaas geen simkaart van Ben/Odido... Dit is me ook al meerdere malen telefonisch aangeboden. Zit helaas wel al ruim over de helft van mijn abonnement heen. Ben er daarnaast ook bang voor dat het lang gaat duren, aangezien ik nog steeds niks heb gehoord. Zijn er nog andere ideeën/oplossingen? Ik merk dat je bijna niks thuis kan doen zonder werkend internet. Alvast bedankt! 


Hi @Burning_Rubber, een andere optie wat je eventueel nog zou kunnen doen, is een Odido simkaart halen in een van onze Odido shops voor € 10. Als je ons hier in het topic dan een foto van het bonnetje wil sturen, dan kunnen we de kosten hiervoor voor je vergoeden en kan je zo alsnog gebruikmaken van het aanbod! 😊


Hi @Demi van Odido, kan ik ook een Odido simkaart halen bij een van jullie partners? Deze is morgen open en de Odido shop pas om 12. Hoor het graag en alvast bedankt! 


Hoi @Burning_Rubber, zeker! Met een Ben simkaart is het ook mogelijk. Daarnaast wordt het ook in sommige supermarkten verkocht. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana


Daar ben ik weer (helaas). Ik kwam gisteravond thuis rond een uurtje of 22. Alsof het lot ermee speelt, wilde ik alweer voetbal kijken... Nu het Nederlands elftal. 3 maal raden, weer geen internet. Ik hoop dat dit sneller is opgelost dan de vorige keer. Mijn vertrouwen begint langzamerhand weg te sijpelen... 


Hi @Burning_Rubber, dat is zeker niet lekker als je je verheugd hebt op de voetbal! Ik zie dat je inmiddels ook al een collega hebt gesproken en die heeft hiervoor een ticket uitgezet naar onze technische dienst om het zo snel mogelijk op te lossen. Ik hoop uiteraard met je mee dat het snel wordt opgelost! 


Reageer