Skip to main content

Hoi,

Ik zit nu vanaf 1 maart zonder diensten met een naar vooruitzicht qua niet kunnen werken en hopen dat de monteur dit gaat fixen. Fingers crossed. 

Nu heb ik een voucher code ontvangen om de tijd te overbruggen en ook dat werkt niet. Waardoor ik over m'n bundel moet gaan. Kan ik hier hulp bij krijgen?

Het is erg moeilijk om telefonisch contact te krijgen met de klantenservice en ik ben zeer afhankelijk van internet voor m'n werk (zoals velen).

Hoop dat iemand kan helpen. 

Fijne dag verder! 

Hoi, hebben jullie nog een voucher code voor me? Ik heb nog steeds geen internet. Als het goed is zou Maandag een monteur komen hopelijk heb ik het dan niet meer nodig. Mvg hans

@Hanzel83 Tuurlijk, ik stuur je de code meteen toe! 

Hoi, kreeg net dat code geactiveerd. Maar heb nog steeds geen internet. Hoe kan dit? Mvg

Hi ​@Hanzel83, staat de mobiele data goed aan in het toestel? Welke melding krijg je te zien als je gebruik wil maken van het internet? Zou je anders het mobiele nummer van de prepaid simkaart in je profiel willen zetten bij info voor moderator? Dan kan ik voor je nakijken of hier alles goed staat! 

Reageer