Hi all,
Sinds vorige week maandag zitten we zonder diensten van T-Mobile (tv en internet) en we worden totaal niet geholpen.
Probleem begon vorige week maandag toen de bestaande glasvezel zou worden omgezet van WBA naar ODF. We waren al klant bij T Mobile en er was verzekerd dat we geen downtime zouden hebben.
Maandag 7uur in de ochtend hadden we al geen internet meer en de monteur voor het aansluiten van de nieuwe lijn kwam pas einde dag en met het bericht dat het niet werkt.
Dag erop kwam iemand van Kpn die constateerde dat er geen problemen zijn binnen huis maar dat we niet goed aangesloten zijn.
PON lampje knipperde en dit is blijkbaar een bekend probleem.
Ik moest iedere dag zelf T-Mobile bellen voor een update die ik iedere keer van een ander persoon niet krijg. Heb zelfs te horen gekregen dat mijn tickets zijn afgesloten en dat er niet met de backoffice mag worden gecommuniceerd.
Iedere belofte die wordt gedaan dat ik wordt teruggebeld betekent blijkbaar niks en ik voel me als klant behoorlijk in de zeik genomen.
Eergisteren weer met de klantservice gebeld en toen doodleuk verteld dat het een probleem is in Arnhem dat het gisteren zou worden verholpen en dat ik zal worden gebeld en geïnformeerd.
Je raadt het al, ben niet gebeld en weet nog steeds niet of het wordt opgelost.
Beste T-Mobile hoe kunnen jullie zo met klanten omgaan, waarom wordt er niet proactief en eerlijk gecommuniceerd. En nee we gaan het niet kunnen regelen is ook een antwoord want dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.