Goedemorgen,
Vorige week contact gehad met uw klantenservice in verband met mijn vraag over compensatie naar aanleiding van de storing die ik op mijn adres heb ondervonden op 24 februari tot 27 februari 2021. In deze periode had ik geheel geen internetverbinding en en heb daarom thuis moeten werken via de hotspot van mijn mobiele telefoon. Met het verlies van de internetverbinding was er bovendien ook geen tv-kijken bij in de vorm van Netflix, Disney, etc.
Volgens uw klantenservice was er echter geen storing op mijn adres terug te vinden en ook geen melding van de storing van mijn kant. Nu heb ik ook aangegeven dat dit niet mogelijk was, omdat jullie plat werden gebeld door de storing en daarom de lijnen gesloten hadden. Ik ben via de website van T-mobile community erachter gekomen wat er speelde en heb dit in de gaten gehouden. Ook op mijn account was er namelijk al een melding van de storing in mijn postcodegebied. Die melding kan ik overigens niet meer in mijn account terugvinden, maar ik had er toen gelukkig een screenshot van gemaakt. Ik heb vervolgens een contactformulier (de link van dit formulier heb ik via deze Community gevonden) ingevuld met mijn verhaal en screenshot, maar niks op ontvangen. Ik zou een bevestiging ontvangen, maar deze heb ik niet gekregen, ook niet in de spam. Dit tot 2x toe. Hoe kan dit?
Zoals in het contactformulier al aangegeven, begrijp ik dat ik voor compensatie, volgens uw klantenservice, nog weer expliciet had moeten bellen over de storing en het uitvallen van de internetverbinding, ondanks dat dit niet mogelijk was en ik al een melding daarvan in mijn account kon teruglezen. Dit laatste wijst er volgens mij duidelijk op dat T-mobile bekend was met een storing op mijn adres. Van 24 tot 27 februari heb ik vervolgens geen gebruik kunnen maken van de noodzakelijke internetverbinding ivm thuiswerken en ook niet van daarvan afhankelijke diensten zoals Netflix. Hier wens ik toch compensatie voor.
Wilt u contact hierover opnemen met mij?
Alvast bedankt.