Graag zou ik een firmware update willen hebben voor mijn Modem.
Aangezien ik moeite heb met diverse apparaten verbinden via WiFi en iptv dat hapert.
Graag zou ik een firmware update willen hebben voor mijn Modem.
Aangezien ik moeite heb met diverse apparaten verbinden via WiFi en iptv dat hapert.
He
Helaas Tommy, camera wil nog steeds niet koppelen. Als jij geen andere ideeën meer hebt, misschien moeten we dan de proef op de som nemen en dat je mij een T-54 toestuurt.
Ik zou ook graag een firmware van mijn modem willen ontvangen. Momenteel heb ik versie
V5.70(ACEA.0)T56C_b10_0130 Die gemaakt is iemand die er niet veel van snapte, buiten het feit dat alle icoontjes verkeerd zijn en knoppen niet kloppen worden er ook niet alle apparaten toegelaten. En boven alles is de internetsnelheid ver onder wat het zou moeten zijn.
Goedemorgen
Welkom, sinds een paar dagen wordt de B10 firmware naar alle T-56 modems gepushed. Dit gebeurt ’s nachts en ze doen er ongeveer 30.000 per keer.
Het gaat ongeveer zes tot zeven nachten duren tot dat alle T-56 modems geüpgraded zijn.
Vanaf nu komt iedereen aan de beurt en wordt er niets meer handmatig geüpdatet
Restart het modem om te kijken of je al aan de beurt was. Anders nog even geduld.
Met vriendelijke groet!
.
He
Helaas Tommy, camera wil nog steeds niet koppelen. Als jij geen andere ideeën meer hebt, misschien moeten we dan de proef op de som nemen en dat je mij een T-54 toestuurt.
Hi
Hey
Bedankt voor je bericht Tommie, maar ik wil graag weten warom ik wifi moet inschakelen om een software update te krijgen van mijn modem? Komen jullie hier de straat in gereden om die er op die manier op te zetten?
Mvg
Sinds maandag zijn alle T-56 modems proactief voorzien van de laatste firmware
Ik heb je op de lijst gezet
Ik zie inderdaad dat de camera wel verbinding maakt met het modem
Beste Tommie,
De camera kan alleen 2,4 aan, ik heb al op een gelijk netwerk geprobeerd en ook gesplitste netwerken. En natuurlijk direct naast het modem geprobeerd.
Hi
Hey
Hallo Tommy, Type camera is: EZVIZ CS-BC1C. Ondertussen heb ik ook het MAC adres kunnen achterhalen. Dat is 70:4a:0e:84:a8:0e. De andere gevraagde info zou ik pas volgende week kunnen leveren.
Hi
Hey
Hallo Tommy, Type camera is: EZVIZ CS-BC1C. Ondertussen heb ik ook het MAC adres kunnen achterhalen. Dat is 70:4a:0e:84:a8:0e. De andere gevraagde info zou ik pas volgende week kunnen leveren.
Exact hetzelfde type camera welke bij mij ook niet connect.
Hi
Hey
Hallo Tommy, Type camera is: EZVIZ CS-BC1C. Ondertussen heb ik ook het MAC adres kunnen achterhalen. Dat is 70:4a:0e:84:a8:0e. De andere gevraagde info zou ik pas volgende week kunnen leveren.
Hoi Tommy, overige Wifipunten etc uitgeschakeld. Helaas geen goed resultaat .
Hi
HI Tommy, ik heb het klantnummer van mijn schoonzoon toegevoegd aan mijn profiel. Ik ben benieuwd naar je bevindingen.
Hi
Hallo Tommie, helaas ook in de fabrieksinstellingen koppelt de camera. niet. Volgens mijn andere zoon lijkt het erop alsof de router geen IP adres afgeeft. (ditzelfde probleem had ik met een youless, en deze heb ik toen een fixed IP adres gegeven: problem solved). Misschien een suggestie? Hoor graag weer van je.
Ik heb alles voor je geprobeerd
Hoi Tommy, gisteren nogmaals camera gekoppeld bij zoon. Heeft een T-54 router en de camera koppelde zonder problemen. Aangezien dit issue nu al meer dan een maand loopt, wil ik vragen of het mogelijk is dat je mij tijdelijk een T-54 router leent, totdat jullie c.q. de technische dienst een oplossing heeft?
Een andere optie is dat ik de router van mijn zoon omwissel met die van mij, want het duurt toch wel erg lang voordat er een oplossing is.
Laat me s.v.p. weten of je me een T-54 tijdelijk kunt lenen?
Hi
Ik kan je wel een T-54 opsturen maar dan zul je de T-56 moeten retourneren.
Hallo Tommy, stuur me maar een T-54 op en dan zal ik de T-56 terugsturen.
Wat zijn eigenlijk de argumenten van het back-office om dat te besluiten, want eigen access poinrt kan geen reden zijn voor desfunctioneren van de router.
Trouwens 2 mei is hier geen enkel contact over geweest!!
Hi
De Back Office heeft het ticket gesloten omdat je eigen apparatuur (acces points) aangesloten had.
Beste Tommie,
Sinds eind april hebben we thuis glasvezel via Odido. Het internet werkt maar ondanks de directe kabel verbinding tussen de Zyxel T-56 router en de Enphase Envoy-S gateway van onze zonnepanelen lijkt de Envoy geen verbinding te kunnen maken met het internet en worden de gegevens niet doorgegeven. Het lijkt op problemen waarover ik las op het forum. Zou de nieuwe firmware een oplossing kunnen bieden? Zo ja, zou ik die alstublieft ook kunnen ontvangen?
Alvast dank.
Huidige firmware versie: V5.70(ACEA.0)T56C_b10_0130
Hi
Ik heb zojuist een lijnmeting gedaan en ik zie hier wel dat de Enoy wel een IP-adres krijgt en dus online zou moeten zijn. Dit kun jij ook bekijken in het modem zelf.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.