Goedendag,
Sinds woensdag 19 oktober is er bij ons geen internet vanwege een kabelbreuk in een glasvezelkabel. Mijn man heeft dit toen meteen aangegeven als waarschijnlijk probleem. Er moest alsnog een monteur komen. Na tig keer heen en weer bellen kwam er een monteur op vrijdag 29 oktober. 10 dagen later!! Hij constateerde inderdaad dat er een kabelbreuk was, maar KPN moest hiervoor langskomen. We zouden na 24 uur gebeld worden voor een afspraak. Niet gebeurd. Op zaterdag, maandag, dinsdag, woensdag en donderdag gebeld met de vraag wanneer wij iets zouden horen. Uiteindelijk belde iemand op vrijdagmiddag (7 dagen later!!) ons of wij op maandag 7 november (vandaag dus) thuis waren. Zouden we niet zijn in verband met werk, maar hebben toch wat kunnen regelen zodat de kabel uiteindelijk zou worden gemaakt. Je raadt het al… Er is niemand geweest. Tussen 12:00-17:00 zou er iemand komen, maar uiteraard is er na 17:00 niemand meer bereikbaar om te vragen hoe het nou zit.
Al met al zijn we morgen 20 dagen verder en is er nog steeds geen oplossing voor iets wat we 20 dagen geleden al geconstateerd hebben. We hebben unlimited data vouchers gekregen die maar op 1 telefoon te gebruiken is vanwege andere providers. Daarnaast werken er al 2 van de 4 uitgegeven vouchers niet waardoor je dan weer moet bellen voor een andere vouchers. Reken daar een wachttijd van gemiddeld 30 minuten bij op en je zult begrijpen dat ons geduld inmiddels tot onder het nulpunt is gekomen.
Wie kan ons naar de juiste persoon doorverwijzen zodat er eindelijk eens iemand gaat langskomen en ons probleem wordt opgelost? Er liggen inmiddels heel wat werkzaamheden op ons te wachten die wij niet kunnen uitvoeren vanwege geen internet op onze vaste pc.
Graag wil ik bij deze ook een klacht indienen. Ik begreep dat dit telefonisch moest, maar daar heb ik geen vertrouwen meer in. Ik zou graag zien dat wij een maand niet hoeven te betalen aangezien we ongeveer en fulltime baan kwijt zijn aan het bellen naar jullie en afspraken van jullie partners niet worden nagekomen. Bij wie kan ik terecht.
Michelle