Hoi.
Via telefoon en mail inmiddels alweer 2 maanden verder en ook alweer 2 weken sinds het laatste bericht (een automatisch niet-relevante, onbeantwoordbare mail over bridgetaps). Dus proberen we het hier eens. Wie weet!
Hier alvast de diverse ticketnummers:
Ticket#2020051511014481
Ticket#2020051311046904
Ticket#2019071511034994
Ticket#2019072711012753
Kortweg; het internet vliegt er gemiddeld 1x per dag uit. Soms voor een minuut, maar inmiddels zit ik ruim een uur zonder nu. Dit speelt al een jaar, vorige zomer is het niet opgelost ondanks diverse probeersels.
De modem logs geven aan “no signal”. Het probleem zit dus niet intern door wifi of onze lan-kabels. Diverse telefoonmedewerkers hebben gemeten en gezien dat er iets was. Toen ik belde terwijl het internet eruit vloog werd er zelfs opgemerkt dat er geen verbinding met de modem gemaakt kon worden vanuit daar. Dat lijkt me nou exact het punt van dit alles.
Geprobeerd zijn:
een modem reset, een modem-factory reset, een doormeting van een guidion monteur, een bridgetap-fix (die er overigens niet was, maar alle kabels die niet voor de t-mobile verbinding was zijn weg), KPN heeft iets gereset bij hen wat instabiliteit aangaf, en ik vergeet vast nog iets.
Diverse tickets zijn gesloten met de vrolijke melding ‘het is opgelost, fijn he!’ .
Laatste mail zou nu EINDELIJK na zolang proberen een échte monteur sturen. Eentje die wellicht eens de bekabeling kan doormeten. We zouden een contact krijgen om een afspraak te maken:
Dankjewel voor je e-mail. Allereerst mijn excuses dat er niemand heeft teruggebeld nadat deze afspraak wel gemaakt was. Ik heb de case doorgezet naar de afdeling die in contact staat met KPN, zodat zij eventueel iemand kunnen langssturen om de lijn te controleren.
Wanneer zij dit doorgezet hebben naar KPN, zal iemand van KPN contact met je opnemen voor het maken van een afspraak.
Met vriendelijke groet,
We kregen een mailtje van de helpdesk een week later, over dat ik een bridgetap heb, constateerden ze. En hoe ik die weg kon halen. Daaruit getuigd niet veel betrokkenheid. Zeker niet omdat dit exacte mailtje vorig jaar ook gestuurd is, en ik niet alleen toen, maar ook deze keer heb aangegeven dat die er niet is.
Dus mijn vraag; wat moet ik doen voordat ik eindelijk iemand over de vloer heb die hardwarematig het probleem gaat zoeken en oplossen.
MVG,