Skip to main content

Ik zit nu al sinds 13 juni zonder internet+ tv aansluiting. Op 14 juni is er een monteur geweest die heeft vastgesteld dat het probleem in de verdeelkast (buiten in de wijk) zit. Dit probleem zou VolkerWessels (VW) moeten oplossen.  Hij zou toen een ticket laten aanmaken door Odido's backoffice om de opdracht te geven aan VW om het probleem op te lossen. Nu zijn we een maand verder en Odido en VW heb ik bijna dagelijks aan de telefoon om een statusupdate te vragen maar er gebeurt nog steeds niks. Odido geeft aan dit meermaals dmv tickets door te hebben gegeven aan VW, maar VW geeft aan nog steeds geen ticket te hebben ontvangen. Dus ze zijn al een maand op elkaar aan het wachten. 
En wij moeten als klant maar tv kijken/ thuiswerken en internetten met een onstabiele hotspot verbinding die wekelijks afloopt. Hoe moeilijk is het om als provider zijnde contact te leggen met VW om erachter te komen waardoor deze tickets steeds niet aankomen.  Ook komt het vaker voor dat Odido personeel aangeeft het uit te zoeken en mij zullen terugbellen maar dat deze afspraken niet worden nagekomen. Hoelang moeten wij nog wachten?

Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt met een provider.

Hoi @rademakerDJ, ik begrijp je reactie volkomen! Ik had je ook graag een ander antwoord gegeven, maar het is nog in behandeling bij onze technische dienst en de externe netwerkbeheerder. Als ik het op een of andere manier zelf had kunnen oplossen, had ik dit zeker gedaan. Ik vertel natuurlijk graag alleen goed nieuws aan je, maar dit is niet altijd mogelijk. Het wordt echt zo snel mogelijk opgelost. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana


Hoi @rademakerDJ, ik begrijp je reactie volkomen! Ik had je ook graag een ander antwoord gegeven, maar het is nog in behandeling bij onze technische dienst en de externe netwerkbeheerder. Als ik het op een of andere manier zelf had kunnen oplossen, had ik dit zeker gedaan. Ik vertel natuurlijk graag alleen goed nieuws aan je, maar dit is niet altijd mogelijk. Het wordt echt zo snel mogelijk opgelost. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Inmiddels zijn we weer een maand verder en zit ik nog steeds zonder internet. De 4g router die Odido heeft toegestuurd is natuurlijk al beter dan die tijdelijke hotspots.
Volgens VolkerWessels komt er geen signaal binnen door een kabelbreuk in de buurt. Dit is eind juli al geconstateerd. 
Tot op heden krijg ik geen informatie over de status van mijn glasvezel verbinding. De situatie lijkt uitzichtloos. Wanneer ga ik eindelijk weer gebruik kunnen maken van de diensten?!


Hi @rademakerDJ, de laatste update is van de 15e, er is een voedingschade gedetecteerd en dit moet VWT oplossen inderdaad. We hebben het doorgezet en wachten nu op een update vanuit VWT. 


Hi @rademakerDJ, de laatste update is van de 15e, er is een voedingschade gedetecteerd en dit moet VWT oplossen inderdaad. We hebben het doorgezet en wachten nu op een update vanuit VWT. 

 

we zijn inmiddels 3 maanden verder en er is nog steeds geen oplossing. Enige wat ik krijg te horen is dat ze het gaan uitzoeken bij backoffice en dat ik wordt teruggebeld. In de tussentijd ben ik nog geen enkele keer teruggebeld door Odido of Volker Wessels!  @Odido vinden jullie 3 maanden een gangbare periode voor het oplossen van een storing?

 


@rademakerDJ Ik ben het met je eens dat dit geen gangbare periode is. 

Ik ben natuurlijk gelijk gaan kijken, maar ik kan nog geen update inzien. Ik heb daarom meteen een bericht gestuurd naar mijn collega’s van de technische dienst. Zij zullen hier nogmaals achteraan gaan bij de netwerkbeheerder, VWT. 

Als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen, laat het mij dan weten. Ik help graag! 


@rademakerDJ Ik ben het met je eens dat dit geen gangbare periode is. 

Ik ben natuurlijk gelijk gaan kijken, maar ik kan nog geen update inzien. Ik heb daarom meteen een bericht gestuurd naar mijn collega’s van de technische dienst. Zij zullen hier nogmaals achteraan gaan bij de netwerkbeheerder, VWT. 

Als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen, laat het mij dan weten. Ik help graag! 

We zijn weer een week verder en ben nog niks wijzer. In de tussentijd zijn mijn Odido diensten ook nog eens geblokkeerd omdat ik de factuur niet heb betaald, terwijl hier geen afspraken over zijn gemaakt met jullie financiële afdeling. Jullie zijn in ieder geval niet bezig met het behouden van klanten..
Ik hoor nog altijd graag van jou wat de technische dienst voor updates heeft ontvangen van VWT..
 


@Odido kan ik nog een status update ontvangen?  We zijn bijna 4 maanden verder!


@rademakerDJ Ik het met je eens dat dit te lang is. Ik ben direct gaan kijken of er al meer bekend is, maar ik heb nog geen update. 

Ik ben daarom meteen naar mijn collega’s van de technische dienst gesneld met de vraag of zij hier nogmaals achteraan kunnen gaan. 

Echter geven zij aan dat er op dit moment wordt gewerkt aan de voedingsschade. De voortgang wordt gemeld, maar dit gaat erg traag. Op dit moment durven zij geen voorspelling te doen over een oplosdatum

Uiteraard mag je mij altijd om een update vragen. Ik ga er dan meteen opnieuw voor je achteraan. Als ik in de tussentijd nog ergens anders bij kan helpen, verneem ik het ook graag. Ik sta voor je klaar! 


Reageer