Ik zit nu al sinds 13 juni zonder internet+ tv aansluiting. Op 14 juni is er een monteur geweest die heeft vastgesteld dat het probleem in de verdeelkast (buiten in de wijk) zit. Dit probleem zou VolkerWessels (VW) moeten oplossen. Hij zou toen een ticket laten aanmaken door Odido's backoffice om de opdracht te geven aan VW om het probleem op te lossen. Nu zijn we een maand verder en Odido en VW heb ik bijna dagelijks aan de telefoon om een statusupdate te vragen maar er gebeurt nog steeds niks. Odido geeft aan dit meermaals dmv tickets door te hebben gegeven aan VW, maar VW geeft aan nog steeds geen ticket te hebben ontvangen. Dus ze zijn al een maand op elkaar aan het wachten.
En wij moeten als klant maar tv kijken/ thuiswerken en internetten met een onstabiele hotspot verbinding die wekelijks afloopt. Hoe moeilijk is het om als provider zijnde contact te leggen met VW om erachter te komen waardoor deze tickets steeds niet aankomen. Ook komt het vaker voor dat Odido personeel aangeeft het uit te zoeken en mij zullen terugbellen maar dat deze afspraken niet worden nagekomen. Hoelang moeten wij nog wachten?
Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt met een provider.