Goedemorgen,
Sinds 3 september zitten wij al zonder internet. De communicatie hierover vanuit jullie is ontzettend slecht. Ik moet elke keer opnieuw bellen voor de s.v.z. Vervolgens wordt er mij meerdere keren beloofd dat ik door jullie wordt teruggebeld over het vervolg zodat ik niet telkens erachter aan moet en opnieuw het hele verhaal moet doen. Dit wordt dan niet gedaan. Ook zou ik een mail krijgen over iets met delta (geen idee wat dit is) maar ook deze heb ik niet ontvangen.
4 september is de eerste monteur geweest. Hij gaf aan dat op de route naar de kast buitenshuis waar het signaal op stond was gegraven, grote kans dat er een kabel was geraakt zei hij. Hij zou de graafploeg aansturen maar ik heb nooit gehoord of dit is gebeurd of niet. Het signaal is daarna op een andere kast in een andere straat gezet. In het verleden heeft dit (signaal op andere kast zetten) heel veel gedonder gegeven waarbij we 2 maanden geen internet hadden. Het voelt nu als een herhaling van zetten uit het verleden.
Ik heb al meerdere keren gevraagd om duidelijkheid of er gecontroleerd is of er niet een kabel is geraakt en of dat niet het probleem is (wat de 1e monteur aangaf). Jullie maken notities van deze vraag maar ik krijg er nooit een antwoord op.
Mijn geduld raakt nu wel een beetje op en ik ervaar dat bellen hierover geen zin heeft: ik krijg elke keer een ander aan de telefoon, ik moet het verhaal elke keer opnieuw doen, sta soms lang in de wacht en wordt dan vergeten, afspraken worden niet nagekomen, wordt soms van het kastje naar de muur gestuurd (odido wijst naar KPN en andersom). Vandaar dat ik het nu via deze route probeer.
Ik hoop dat iemand bovenstaande serieus neemt en pro-actief gaat oppakken.
Met vriendelijke groet