Skip to main content

Goedemorgen,

Sinds 3 september zitten wij al zonder internet. De communicatie hierover vanuit jullie is ontzettend slecht. Ik moet elke keer opnieuw bellen voor de s.v.z. Vervolgens wordt er mij meerdere keren beloofd dat ik door jullie wordt teruggebeld over het vervolg zodat ik niet telkens erachter aan moet en opnieuw het hele verhaal moet doen. Dit wordt dan niet gedaan. Ook zou ik een mail krijgen over iets met delta (geen idee wat dit is) maar ook deze heb ik niet ontvangen. 

4 september is de eerste monteur geweest. Hij gaf aan dat op de route naar de kast buitenshuis waar het signaal op stond was gegraven, grote kans dat er een kabel was geraakt zei hij. Hij zou de graafploeg aansturen maar ik heb nooit gehoord of dit is gebeurd of niet. Het signaal is daarna op een andere kast in een andere straat gezet. In het verleden heeft dit (signaal op andere kast zetten) heel veel gedonder gegeven waarbij we 2 maanden geen internet hadden. Het voelt nu als een herhaling van zetten uit het verleden.

Ik heb al meerdere keren gevraagd om duidelijkheid of er gecontroleerd is of er niet een kabel is geraakt en of dat niet het probleem is (wat de 1e monteur aangaf). Jullie maken notities van deze vraag maar ik krijg er nooit een antwoord op. 

Mijn geduld raakt nu wel een beetje op en ik ervaar dat bellen hierover geen zin heeft: ik krijg elke keer een ander aan de telefoon, ik moet het verhaal elke keer opnieuw doen, sta soms lang in de wacht en wordt dan vergeten, afspraken worden niet nagekomen, wordt soms van het kastje naar de muur gestuurd (odido wijst naar KPN en andersom). Vandaar dat ik het nu via deze route probeer.

 

Ik hoop dat iemand bovenstaande serieus neemt en pro-actief gaat oppakken. 

 

Met vriendelijke groet

Hi @Nathalia1, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik ben er meteen ingedoken en zie dat het inderdaad erg lang duurt. Op dit moment wachten we op de onderaannemer. Ook heb ik navraag gedaan naar het ticket en/of we het proces kunnen versnellen. Hierop heb ik nog geen antwoord gekregen maar ik hoop dat ze het snel voor je gaan oppakken. Mijn excuses voor het ongemak.


Hi @Nathalia1, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik ben er meteen ingedoken en zie dat het inderdaad erg lang duurt. Op dit moment wachten we op de onderaannemer. Ook heb ik navraag gedaan naar het ticket en/of we het proces kunnen versnellen. Hierop heb ik nog geen antwoord gekregen maar ik hoop dat ze het snel voor je gaan oppakken. Mijn excuses voor het ongemak.

Hoi, bedankt voor je reactie. Ik heb nog steeds enkele (dezelfde) vragen:

  • Er werd mij verteld dat ik zou worden meegenomen in een mailwisseling met Delta. Ik heb nog geen mail hiervan ontvangen. Wanneer kan ik deze mail tegemoetzien? 
  • Is er gecontroleerd of er een kabel is geraakt op de route naar de kast waar het signaal eerst op stond (wat de 1e monteur vermoedde)? Daarna is het signaal overgezet op een andere kast terwijl dat in het verleden niet werkte. (En tot nu toe nu ook nog steeds niet). 
  • Wie gaat hier overkoepelend de regie op nemen zodat ik niet de hele tijd het initiatief moet nemen en elke keer iemand anders er opnieuw in moet duiken?

Hoi @Nathalia1, wat bedoel je precies met Delta? 

Er is geen kabel geraakt. Jouw adres is op de verkeerde invoerkabel gezet waardoor er geen diensten op de lijn zitten. Er moet dus een migratie plaatsvinden naar de juiste invoerkabel. 

Nou er loopt een ticket dus wij zijn hier druk mee bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik heb de prioriteit al verhoogd dus hopelijk wordt het nu ook snel opgelost.


Hoi @Nathalia1, wat bedoel je precies met Delta? 

Er is geen kabel geraakt. Jouw adres is op de verkeerde invoerkabel gezet waardoor er geen diensten op de lijn zitten. Er moet dus een migratie plaatsvinden naar de juiste invoerkabel. 

Nou er loopt een ticket dus wij zijn hier druk mee bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik heb de prioriteit al verhoogd dus hopelijk wordt het nu ook snel opgelost.

Hoi Tommie, 

Ik weet niet wat Delta is. Er is mij telefonisch verteld dat zij ook betrokken zijn en dat ik wordt meegenomen in de mailwisseling hierover om meer transparantie te geven over het proces. Meer weet ik niet hierover. Ik zou worden teruggebeld door degene die me dit had verteld maar dat is niet gebeurd.

Fijn om te weten dat er geen kabel is geraakt en dat we die duidelijkheid nu hebben.

Ik hoop dat het snel kan worden opgelost.

 


Reageer