Skip to main content

Sinds 28 Juli geen internetverbinding meer, volgens Odido een storing bij Delta Fiber waar zij ook niks mee kunnen. De helpdesk kan me niks vertellen dan dat er een "storing” is en stellen zelfs voor dat ik er zelf maar achteraan moet bellen, van de zotte dus.

Waarom wordt hier niet actief achteraan gebeld? Waarom wordt ik niet op de hoogte gehouden? Ik heb nu geen enkel idee wanneer dit probleem is opgelost.

Als er een fysiek probleem in de glasvezel zit, dan zal de lokale netbeheerder dat gaan oplossen.  Odido heeft geen inzicht in hun planning,  vamdaar de tip om zelf even te bellen.


Maar waarom moet ik daar dan zelf achteraan? Ik verwacht dat Odido hier actie op onderneemt. 


Odido zet het ticket door naar de netbeheerder en wacht dan tot ze het hersteld terugmelden. Bij ingewikkelde storingen kan dat een tijd duren. Wellicht zijn er aannemers of vergunningen nodig. Dat weet de netbeheerder wel.


Reageer