Skip to main content

We hebben nu bijna al 1 volle dag geen internet, heel erg vervelend ivm thuiswerken dat nu niet mogelijk is ivm beveiligde verbinding van de laptop naar mn vrouw haar werk. Ze moest nu naar haar werk rijden met de auto wat extra kosten met zich meebrengt. Niet werken was geen optie ivm het afsluiten van het financiële jaar. We zitten er serieus over na te denken om over te stappen naar KPN

Hoi ​@Jesse101208 ,

Een technisch probleem kan altijd een keer voorkomen natuurlijk. In zo'n geval kun je een Unlimited data voucher van Odido krijgen welke op een Ben of Odido sim geladen kan worden. Ik kan alleen hier niet inschatten of je dan via een wifi hotspot van je telefoon die beveiligde verbinding kan opzetten.

Beste Eric, Bedankt maar een voucher voor unlimited internet gaat niet echt helpen en voor een technisch probleem hebben we alle begrip maar dat dat een dag moet duren niet. We gaan wel bellen met de klantenservice om te zien of die meer voor ons kunnen betekenen 

Hoi ​@Jesse101208, in dit topic houden we je graag op de hoogte: https://community.odido.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-internet-tv-van-odido-284385. Weet dat er met man en macht wordt gewerkt voor een oplossing. Het enige wat we op dit moment kunnen aanbieden is een vouchercode. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! 😊 Groetjes, Ishana

Hoi, na 3 dagen geen internet te hebben gehad werkt het sinds gister middag eindelijk weer. Hoe worden deze 3 dagen financieel gecompenseerd?

Mooi dat het weet werkt, een technisch probleem kan natuurlijk altijd voorkomen.

Je kunt een creditfacruur krijgen van maandbedrag/30 x het aantal dagen verstoring. Een moderator kan dat voor je in orde maken.

Bedankt, hoe regel ik dat?

Reageer