Al 2 dagen geen internet meer
Hoe zit dit ?
Al 2 dagen geen internet meer
Hoe zit dit ?
Heb je de klantenservice al gebelt? Dan kunnen ze een meting met je doen en eventueel een ticket voor de backoffice aanmaken.
Ik ben meteen gaan meten en zie inderdaad dat er iets niet helemaal goed gaat. Ik wil je sowieso vragen om zowel het modem als het glasvezelkastje een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.
Daarnaast ben ik benieuwd naar wat de lampjes op het modem en het glasvezelkastje doen (aan/uit/kleur en knipperen langzaam/snel), laat je het mij weten? Ik sta klaar om je verder te helpen!
Heb ik allemaal gedaan maar nog niks
Monteur geweest probleem niet opgelost
Hi
Wanneer dan ?
Voorlopig zit ik ermee
Hoi
Ik heb nog steeds geen update
Dit soort individuele storingen worden niet in het weekend opgelost. Als we je kunnen helpen met een alternatief van een Unlimited datavoucher voor je telefoon met een Ben of Odido sim, laat dat dan weten.
He
Dit gaat lekker nog steeds geen kpn monteur hier gezien.
Gr
Lekker bezig odido.
Dit is maar weer het bewijs dat je als klant gewoon voor de gek wordt gehouden.
Vandaag met kpn gebeld en bij hun is nog steeds niks bekent.
Top gedaan odido
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.