Skip to main content

Al 2 dagen geen internet meer 

Hoe zit dit ?

Heb je de klantenservice al gebelt? Dan kunnen ze een meting met je doen en eventueel een ticket voor de backoffice aanmaken.

@Laitmoulayahmed Goed dat je hier een melding van maakt middels dit topic. Ik help je natuurlijk graag verder bij het herstellen van je verbinding!

Ik ben meteen gaan meten en zie inderdaad dat er iets niet helemaal goed gaat. Ik wil je sowieso vragen om zowel het modem als het glasvezelkastje een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community

Daarnaast ben ik benieuwd naar wat de lampjes op het modem en het glasvezelkastje doen (aan/uit/kleur en knipperen langzaam/snel), laat je het mij weten? Ik sta klaar om je verder te helpen! 

Heb ik allemaal gedaan maar nog niks

Monteur geweest probleem niet opgelost 

Hi ​@Laitmoulayahmed, ik zie het inderdaad. Mijn excuses! Het probleem zit in het domein van de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL. De monteur heeft KPN NetwerkNL meteen aangestuurd. Zij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Ik zie dat je al Unlimited Data van ons hebt, anders had ik je daar graag van voorzien. Weet dat we achteraf deze periode voor je vergoeden!

Wanneer dan  ?

Voorlopig zit ik ermee 

Hoi ​@Laitmoulayahmed, ik geef je graag duidelijkheid hierover! We kunnen achteraf wanneer het is opgelost kijken naar een compensatie voor je, dan weten we hoe lang het heeft geduurd. Daarnaast zal de netwerkbeheerder echt zo snel mogelijk contact met je opnemen. Ik heb hier geen precieze indicatie voor. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

Ik heb nog steeds geen update 

Dit soort individuele storingen worden niet in het weekend opgelost. Als we je kunnen helpen met een alternatief van een Unlimited datavoucher voor je telefoon met een Ben of Odido sim, laat dat dan weten.

He

Dit gaat lekker nog steeds geen kpn monteur   hier gezien. 

Gr

Lekker bezig odido. 

Dit is maar weer het bewijs dat je als klant gewoon voor de gek wordt gehouden. 

Vandaag met kpn gebeld en bij hun is nog steeds niks bekent.

Top gedaan odido 

Reageer