Skip to main content

Geen internet thuis, vervolgens komt er na één week een monteur die het probleem niet kan verhelpen, wordt je weer achteraan in de rij gezet om een ticket bij de backoffice te maken. Dit kan vervolgens weer 7 kalenderdagen duren.. zit je dan bijna 2,5 week zonder internet.

Er moet toch een ingang zijn om mensen aan het werk te krijgen om dit probleem op te lossen?

Hoi @jordi1403, heel goed dat je aan de bel trekt, ik zie je graag weer snel van internet genieten! Geen zorgen, de 7 kalenderdagen is een uiterste termijn. In jouw geval verwacht ik dat het onderzoek hooguit een aantal dagen zal duren en hierom zal je nog voor het eind van de week meer van ons horen. Wij doen onze uiterste best om zo snel mogelijk de oorzaak voor je te achterhalen, het liefst zien wij je zo snel mogelijk weer genieten.

In de tussentijd wil ik je graag zo veel mogelijk online houden. Ik zie dat je zelf al onbeperkt data hebt, kan de andere mobiel in je huishouden ook nog onbeperkt data gebruken?

Ondertussen gaan wij met man en macht voor je aan de slag, wij hopen je heel snel het ‘brand meester’ sein te geven!

Geen internet thuis, vervolgens komt er na één week een monteur die het probleem niet kan verhelpen, wordt je weer achteraan in de rij gezet om een ticket bij de backoffice te maken. Dit kan vervolgens weer 7 kalenderdagen duren.. zit je dan bijna 2,5 week zonder internet.

Er moet toch een ingang zijn om mensen aan het werk te krijgen om dit probleem op te lossen?

Hoi @jordi1403, heel goed dat je aan de bel trekt, ik zie je graag weer snel van internet genieten! Geen zorgen, de 7 kalenderdagen is een uiterste termijn. In jouw geval verwacht ik dat het onderzoek hooguit een aantal dagen zal duren en hierom zal je nog voor het eind van de week meer van ons horen. Wij doen onze uiterste best om zo snel mogelijk de oorzaak voor je te achterhalen, het liefst zien wij je zo snel mogelijk weer genieten.

In de tussentijd wil ik je graag zo veel mogelijk online houden. Ik zie dat je zelf al onbeperkt data hebt, kan de andere mobiel in je huishouden ook nog onbeperkt data gebruken?

Ondertussen gaan wij met man en macht voor je aan de slag, wij hopen je heel snel het ‘brand meester’ sein te geven!

Hoi @Cal ik zou graag zien dat er spoed wordt gegeven aan een melding naar de technische dienst/backoffice. Mij werd er verteld dat er een monteur van KPN naar de weerszijde van de glasvezel kabel moet kijken (de Guideon monteur kon niet achterhalen in de wijkcentrale welke dit was). Persoonlijk vindt ik het vreemd dat er een monteur aangestuurd wordt naar een adres zonder de tools om een probleem op te kunnen lossen (voorafgaande de afspraak was mij verteld door de klantenservice dat de monteur toegang heeft in de POP en hier alles kan controleren).

Onbeperkte data heb ik al gekregen voor mobiel voor het 2e toestel. Echter kan ik hier helaas nog steeds geen TV mee kijken en of streamen naar mijn TV.

Het zou fijn zijn als ze je ook iets kunnen geven om televisie te kunnen kijken!  Leuk onbeperkt internet op je telefoon maar daarop al bijna 2 weken tv kijken worst je wel tureluurs van. Grappig ook als er eindelijk na meer dab een week een monteur langskomt die dan vervolgens met de stille trom vertrekt en jij niks meer hoort. Klantenservice bellen helpt ook niet want dan krijg je standaard riedeltje "eerst even resetten meneer" hopelijk nemen ze de gesprekken niet voor niets op en kunnen ze daaruit lering trekken welke problemen bij klantenservice of callcenter thuishoren.

Hoi @jordi1403, logische vragen die je stelt! De monteur van Guidion heeft bij ons aangegeven dat hij een aantal maal naar dezelfde wijkcentrale is gereden, maar dat hij in die wijkcentrale zelf niet kon achterhalen waar jou internetlijn uitkwam. Momenteel zijn wij samen met de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL erg druk op zoek naar de juiste aansluiting en wij proberen dit zo snel mogelijk voor je te achterhalen. Zoals ik in mijn vorige bericht aangaf verwacht ik dat dat deze week nog gaat lukken en hier zetten wij ons hard voor in.

Super om te horen dat je al extra data hebt voor je 2e toestel! Hoewel het geen perfecte oplossing is kan je ook jouw TV of Chromecast via een hotspot van internet voorzien. Vervolgens is het mogelijk om te streamen naar de TV. Zo kan je in ieder geval nog op groot beeld genieten!

Reageer