Vandaag hebben wij 6 weken “geen diensten”. Deze melding zou prioriteit moeten hebben, maar daar merken wij weinig van. Na elk telefonisch contact is het probleem door gezet naar de back office, die zelf geen contact heeft met de klant en m.i. alleen maar “met papier schuift” en daar ook nog eens tot 5 werkdagen voor nodig heeft. Zij geven taken aan derden, waarbij je dan weer 2-5 dagen moet wachten totdat er een monteur kan komen. De laatste monteur is anderhalve week geleden geweest. Hij had wel een direct lijntje met de technische afdeling, die constateerde dat de demping niet goed is. Er is dan weer een “taak” aangemaakt waarvan mij gezegd is, dat de KPN aangestuurd is. Wat schetst onze verbazing dat wij afgelopen vrijdag een heel blij mailtje kregen dat ze blij zijn dat ons “probleem” is opgelost. Wie heeft dat bedacht en hoe is dat geconstateerd? Wij hebben nog steeds geen diensten.
Het wordt tijd dat er eens iemand verantwoording neemt en probeert dit op te lossen. Ik heb echt begrip voor heel veel factoren (techniek gaat kapot, personeelstekort etc), maar ik stoor mij heel erg aan het feit dat je iedere keer een ander spreekt, dat de technische dienst geen contact heeft met de klant en dat er geen “escalatie” mogelijkheid is als e probleem na bijv, 2 weken nog niet is opgelost.
Ik voel mij als klant volstrekt niet serieus genomen. Wie bij T-mobile gaat mijn probleem oplossen?