Sinds gister begin van de middag is het ‘licht’ van mijn glasvezel aansluiting af, mogelijk door werkzaamheden in de ‘wijkkast’.
Uiteraard heb ik hier direct melding van gemaakt bij de klantenservice, echter heb ik het idee dat je totaal niet serieus wordt genomen als klant. T-Mobile zet het door naar ‘KPN netwerken’ en doen verder niets.
Vandaag zelf de stoute schoenen aangetrokken net KPN netwerken gebeld (Van Gelder Telecom), die geven aan dat ze aankomende maandag of dinsdag wellicht langs kunnen komen om naar het probleem te kijken.
Tijdens het aanleggen van mijn verbinding een aantal maanden geleden was er ook een verstoring in de ‘wijkkast’, toen kon er binnen 1 uur iemand van Guidion/KPN aanwezig zijn om het probleem te verhelpen.
Tevens wordt er vanuit T-Mobile gesuggereerd dat je prima kan werken met mobiele data, dit geloof ik graag maar met een snelheid van 1,5 up/down is dit ook geen doen.
Als ik vandaag nog zou besluiten om over te stappen op coax heb ik morgen nog een werkende verbinding.
Naar mijn mening is meer dan 6 dagen zonder internet zitten niet meer van deze tijd, en verwacht ik vanuit T-mobile dat ze deze mening met mij delen en zoeken naar een snellere en gerichte oplossing want het kan blijkbaar wel.
Ik kan dit dan ook geen service noemen, ben echt heel boos.
Hebben jullie dit zelf ook al eens meegemaakt, en zijn jullie hier uitgekomen eerder dan 6 dagen?