L.S.,
Sinds vrijdag 12 april is de internetverbinding verbroken (PON-lampje knippert op de Huawei ONT). Vanwege een weekend weg en met de hoop dat het probleem zichzelf zou oplossen, hebben wij pas na het weekend (maandag 15 april) contact opgenomen met de klantenservice om een ticket aan te maken. Sindsdien hebben wij één- of tweemaal per week telefonisch contact opgenomen met de klantenservice voor eventuele updates, echter blijft het probleem onopgelost.
Afgelopen woensdag, 15 mei, werden wij gebeld door Open Dutch Fiber met de melding dat we eindelijk een afspraak konden maken om een monteur thuis langs te laten komen. Hiervoor hebben wij een telefoonnummer gekregen om te bellen. Op 15, 16 en 17 mei hebben wij dit nummer meerdere malen gebeld maar er werd niet opgenomen.
Als tijdelijke oplossing kunnen wij gebruikmaken van codes voor 7 dagen onbeperkt mobiel internet om via een hotspot toch online te blijven. Echter worden op deze manier natuurlijk niet de contractuele snelheden gehaald en komt dit (de batterij van) onze mobiele telefoons ook niet ten goede.
Uiteraard kan er altijd iets gebeuren en is 100% uptime (nagenoeg) onmogelijk. Echter zou het wel fijn zijn om te weten wat de status van de storing is en of er al zicht is op een oplossing. Voor ons gevoel is er namelijk niet veel veranderd tussen 5 weken geleden en nu. Het feit dat ODF niet bereikbaar is om een afspraak te maken versterkt dit gevoel alleen maar.
Kan Odido iets aangeven over de huidige status van de storing en wat de verwachte tijdlijn is voor het oplossen van het probleem? Is er daarnaast een alternatieve manier om een afspraak met een monteur te maken, aangezien wij Open Dutch Fiber niet kunnen bereiken?
Met vriendelijke groet,
FValks01
Beste antwoord door FValks01
Bekijk origineel