Hierbij willen wij een klacht indienen over de afhandeling van onze storingsmelding.
Wij hebben op maandag 15 augustus 2022 melding gemaakt dat wij ineens geen internet en tv meer hebben.
De vriendelijke medewerker aan de telefoon heeft van alles geprobeerd om de storing op te lossen maar na ruim een uur aan de telefoon te hebben gezeten kon hij het probleem niet oplossen.
Hij zou een melding maken voor de ‘technische dienst’ en wij moesten onze email in de gaten houden want we zouden bericht per email ontvangen.
Vervolgens gebeurt er niets, we ontvangen geen enkel bericht.
Dus nog maar een keer bellen : de volgende medewerker probeert ook weer van alles om het probleem op te lossen. Maar ook nu wordt het probleem niet verholpen.
We hebben nog steeds geen internet en tv. Deze medewerker verteld ons dat er helemaal geen melding voor de technische dienst is aangemaakt…. dat ging zij alsnog doen.
Dus we moesten maar even afwachten tot we bericht zouden krijgen, dat kon wel 5 dagen duren.
Vervolgens krijgen we een nieuwe modem opgestuurd. Ook dit verhelpt het probleem niet. Wij wéér bellen. Wéér een medewerker die z’n best doet maar het probleem blijft onopgelost.
Deze medewerker zou een melding doorzetten zodat er een afspraak met een monteur kan worden gemaakt.
Wij wachten maar weer braaf af maar het zal u niet verbazen : we horen weer niks. Dus dan zit er niets anders op dan zelf maar weer te bellen met jullie ‘klantenservice’.
Deze keer wordt er verteld dat er helemaal geen monteur komt want de technische dienst is ‘er nog steeds mee bezig’. Inmiddels vragen wij ons af waar men dan mee bezig is….
De medewerker leest de notitie voor van de technische dienst : ‘als de klant weer belt vraag dan welke lampjes er branden op het huawei-kastje’.
Dat hadden wij al een keer of 5 doorgegeven maar het feit dat er wordt aangegeven ‘als de klant weer belt…’ doet mijn ergernis en frustratie de pan uit rijzen.
Wat is dat voor passieve houding ?? Jullie wachten dus totdat WIJ zelf weer bellen !! Wat gebeurd er als ik zelf geen contact had opgenomen ?? Niks dus….
De medewerker probeert contact te leggen met een collega van de technische dienst om een update te vragen. De technische dienst blijkt op ‘afwezig ‘ te staan dus is niet bereikbaar.
Maar de medewerker belooft ons terug te bellen / mailen met de update.
Moet ik u nog uitleggen dat wij wederom niks van jullie horen ?? Geen enkele reactie…
Inmiddels zijn we bijna 2 weken verder. Zonder internet/ tv. Maar of we wel de factuur willen betalen…. Waarvoor eigenlijk ? Jullie leveren geen diensten!
De TV Anywhere app die we maar moesten installeren werkt ook niet want ons TV klantnummer is ineens onbekend….
Het zal duidelijk zijn dat wij totaal niet te spreken zijn hoe jullie met onze melding omgaan.
Het is een schande dat wij nu al 2 weken zitten te wachten, zelf overal achteraan moeten bellen, tegenstrijdige informatie krijgen en dat er toezeggingen worden gedaan die niet worden nagekomen.
Wat wij willen:
- aankomende week een monteur om het probleem op te lossen.
- vergoeding van alle dagen dat wij geen gebruik kunnen maken van internet/tv.