Skip to main content

[Opgelost] Momenteel kun je problemen ervaren met het mobiele netwerk. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak én de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

oUpdate 09:23 uur] Door de gevolgen van een stroomstoring ondervinden we problemen met ons mobiele netwerk. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Het alarmnummer 112 is bereikbaar. Onze technici werken met volle inzet om de oorzaak van de problemen te achterhalen en om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is, geven we je uiteraard een update in dit topic. 

tUpdate 10:07 uur] Hierbij een nieuwe update. Het gaat om problemen op een deel van het 3G mobiele netwerk en dus telefoons die alleen 3G hebben of 4G handsets die vast op 3G staan. Klanten met telefoons die ook 4G en 5G hebben, ondervinden geen problemen. 112 is nog steeds bereikbaar voor iedereen. We zijn ondertussen bezig het probleem voor de getroffen klanten zo snel mogelijk op te lossen. Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is, geven we ook hier weer een update.

De storing op ons 3G mobiele netwerk is momenteel in Oost-Nederland, van Noord naar Zuid, en is voor telefoons die alleen 3G hebben, of telefoons waar 4G of 5G is uitgezet. Uiteraard werken we nog steeds hard aan de oplossing. Mocht je problemen ervaren met 4G of 5G herstart dan je toestel. Let op, het toestel is echt pas herstart zodra je de pincode van je toestel opnieuw hebt moeten invoeren. Heb je problemen met bellen, gebeld worden of sms'en dan heeft dit te maken met de problemen op 3G. Ons advies is om bellen via Wifi in te schakelen tot het probleem is opgelost. Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is, geven we ook hier weer een update. 

We zien dat de 3G verbinding bij de meeste klanten weer hersteld is. Mocht je nog problemen ervaren, herstart dan je toestel. 

/Update 20:56 uur] De storing op ons 3G mobiele netwerk is volledig opgelost. Onze excuses voor het eventuele ongemak en bedankt voor je geduld. Mocht je toch nog vragen hebben stel ze dan gerust in dit topic. 

I am very worried about my security access data and my privacity. I use lockdown mode in all my apple devices, but constanly there are issues with odido (internet connection or mobile data), I would like to know which guarantee you can offer to your clients about our data is not tracked or hacked. I have been hacked during 3 years by the cousin of my exwife, who worked in Google, then in Microsoft, and now in Meta Group. I see odido app is constantly connected to Google sites . If you activate the activity of your apps you can see there are many apps without tracking permission, but It do It without our information. I am very worried about the 3rd parts companies you use 


Echt niet normaal, dag is voorbij kan nog steeds geen sms ontvangen of versturen ook 5g internet blijft traag met amper 10mbit. Odido mag op zijn minst wel met compensatie komen, want dit heeft niets met een stroom storing of enkel 3g/4g storing te maken. Verbaast me dat Odido ook slecht bereikbaar is en blijkbaar denkt dat het is opgelost, want lees niets meer op de website. Weet nog dat het in juni ook een halve dag heeft geduurd, maar nu gaat het wel langer duren. Odido moet echt aan zijn betrouwbaarheid gaan werken. 


Deze storing heeft ook zeker impact op Klik&Klaar. De hele dag nog niet boven de 1MB/s download geweest terwijl het gisteravond om 23:45 nog 25MB/s was. Al een aantal keren de router uitgezet, tijdje wachten en weer aanzetten zonder resultaat.

Dus het is misschien een storing op 3G, ook 5G heeft een knauw gekregen.


Momenteel kun je problemen ervaren met het mobiele netwerk. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak én de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

oUpdate 09:23 uur] Door de gevolgen van een stroomstoring ondervinden we problemen met ons mobiele netwerk. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Het alarmnummer 112 is bereikbaar. Onze technici werken met volle inzet om de oorzaak van de problemen te achterhalen en om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is, geven we je uiteraard een update in dit topic. 

tUpdate 10:07 uur] Hierbij een nieuwe update. Het gaat om problemen op een deel van het 3G mobiele netwerk en dus telefoons die alleen 3G hebben of 4G handsets die vast op 3G staan. Klanten met telefoons die ook 4G en 5G hebben, ondervinden geen problemen. 112 is nog steeds bereikbaar voor iedereen. We zijn ondertussen bezig het probleem voor de getroffen klanten zo snel mogelijk op te lossen. Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is, geven we ook hier weer een update.

De storing op ons 3G mobiele netwerk is momenteel in Oost-Nederland, van Noord naar Zuid, en is voor telefoons die alleen 3G hebben, of telefoons waar 4G of 5G is uitgezet. Uiteraard werken we nog steeds hard aan de oplossing. Mocht je problemen ervaren met 4G of 5G herstart dan je toestel. Let op, het toestel is echt pas herstart zodra je de pincode van je toestel opnieuw hebt moeten invoeren. Heb je problemen met bellen, gebeld worden of sms'en dan heeft dit te maken met de problemen op 3G. Ons advies is om bellen via Wifi in te schakelen tot het probleem is opgelost. Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is, geven we ook hier weer een update. 

We zien dat de 3G verbinding bij de meeste klanten weer hersteld is. Mocht je nog problemen ervaren herstart dan je toestel. 

Nog steeds geen goede verbinding, ook na herstart niet. Uitgaand bellen en uitgaand sms verzenden gaat wel, gesprek en sms ontvangen gaat niet. Ik heb de sms nodig om een code in te voeren op een website. Dat lukt dus al vanaf 6:00 uur vanmorgen niet!!


Sms, iMessage , …. don’t work

I am trying to activate my voice mail… I am sending AAN to 1233, but There is not any reaction


Heel vreemd dat jullie blijven volhouden dat de storing alléén 3G zou hebben geraakt. Net zoals ik zijn er verschillende gebruikers die ook op 4G en 5G problemen ondervinden of hebben ondervonden. Zelf had ik vannacht met een iPhone 11 via 4G géén bereik.


Als sinds vannacht helemaal geen bereik meer!!!! kan niet bellen, appen niks meer. Telefoon al 100x aan en uit gezet, niks werkt…. Erg fijn als je hele dagen onderweg bent… Kan hier alsjeblieft wat aangedaan worden? Ben gewoon al de hele dag uitgeschakeld, staat hier een vergoeding tegenover?


Kan nog steeds niet bellen. Dus Odido, niet zeggen dat het opgelost is. Herstarten doet niets.  Doe er iets aan.


Inmiddels 20:00u, sms kan ik weer ontvangen. 5g data nog steeds niet te doen met 10 mbit! Heb gelukkig KPN nog niet opgezegd dit nog nooit meegemaakt zeker geen 24u bijna. Het schijnt bij odido ook geen prioriteit meer te hebben. Onbetrouwbaar netwerk en een slechte klantenservice, mag hooguit hopen dat ze netjes met een toepasselijke compensatie komen, want zo ga je toch niet met klanten om...


Beste Gioia, Sinds februari klant bij Odido voor vast internet, kom van Tele2 (10 jaar geen problemen). Vanaf dag 1 bij Odido 7 maanden ellende met vast internet. Laat dit nu ook niet gebeuren met mobiel bellen. Ook nog niets gehoord over compensatie voor 7 maanden slecht internet. 


Al bijna 24 uur niks, ook niet met 4g/5g. Bellen lukt internet nog niks. Heb ze gebeld je boodschap op internet klopt niet maar word dus ook niet aangepast, jammer dit.


Nog steeds geen bereik. Telefoon ondertussen tig keer aan/uit gezet, vliegtuigmodus, simkaart in/uit. 
 


iphone 14 pro, no internet, no calls, nothing. no bars since midnight. I restarted the phone with no luck and called Odido many times but they just don’t know anything 


It’s not solved at all


Reageer