Skip to main content

Kortaf behandeld

  • 14 September 2024
  • 0 reacties
  • 29 Bekeken

Hallo community,

 

Gewoon even omdat ik het kwijt wil. Ik heb bewust gewacht met het verlengen van mijn abonnement tot de iPhone 16 pro uit gaat komen. Het moment is daar en dacht ik ga naar de website om te verlengen. Nu zag ik ook in de mailbox van een reseller van Odido dat de eenmalige prijs daar significant lager was dan Odido zelf. Via de chat heb ik een medewerker te pakken die een erg korte manier van antwoorden had. Probeerde niet eens te kijken naar mogelijkheden of een alternatief aan te bieden. Bij de vraag hoe het kon zijn dat een reseller van Odido lagere prijzen hanteerde en of hij/zij/het/X iets voor me kon betekenen was het antwoord: ‘NOPE’. Mijn vervolgvraag was dan ook: wat is dan voor mij de meerwaarde om te verlengen bij Odido rechtstreeks? antwoord: garantie.

Nou, ik heb het gesprek vriendelijk beëindigd want dit draaide op helemaal niets af. Jammer. Ik ben erg tevreden met Odido thuis en 2 mobiele aansluitingen. Door dit soort fratsen veroorzaken medewerkers dat mensen oprecht gaan nadenken, is dit wel mijn provider dat ik mijn geld en winst gun.

Geen reactie

Reageer