Skip to main content
Beantwoord

Kan niet meer inloggen Mijn Odido

  • 13 August 2024
  • 26 reacties
  • 199 Bekeken

Hallo,

kan ineens niet meer inloggen in mijn odido app.

via de browser lukte het al niet sinds eergisteren en nu ook niet meer in de app!

wat gaat hier fout?

[Screenshot verwijderd. Je e-mailadres stond openbaar!]

Hoi Çuki, wat apart dat je niet meer kan inloggen op Mijn Odido. Ik heb direct meegekeken en alles lijkt wel goed te staan. Probeer de app eens te verwijderen en opnieuw te downloaden Ik ben benieuwd of het hiermee wel lukt. Het wijzigen van je wachtwoord zou ook nog kunnen helpen.

Er is wel een probleem met inloggen bekend, maar daar hoort een andere foutmelding bij. Ik hoor graag of bovenstaande helpt om weer te kunnen inloggen. Zo niet, dan zet ik direct een case voor je door naar de technische afdeling! 😊


Hallo,

kan ineens niet meer inloggen in mijn odido app.

via de browser lukte het al niet sinds eergisteren en nu ook niet meer in de app!

wat gaat hier fout?

>Screenshot verwijderd. Je e-mailadres stond openbaar!]

Hi,

Verwijderd en opnieuw gedownload maar geen succes. Wachtwoord opnieuw aanvragen gaat niet, had daar al een screenshot van gedeeld. Het opgegeven mailadres is niet correct of het mailadres komt niet overeen met je account wordt er gemeld. 


Heb ook met telefoon nummer opgeven geprobeerd om wachtwoord opnieuw aanvragen geprobeerd en dat lukte wel alleen heb geen mail ontvangen tot nu toe. Ook niet na 15 minuten. Heb alle postvakken gekeken. 


@Çuki Wellicht dat het in je ongewenste mail/spambox is beland, zou je dat ook kunnen checken? Heb je voor het e-mailadres wat in je profiel de inloggegevens opgevraagd? Als het niet lukt via je telefoon, probeer het dan even via een desktopversie om te kijken of het dan wel werkt. Wat krijg je precies te zien als je probeert in te loggen en ook als je je inloggegevens probeert op te vragen? Deel desnoods screenshots, maar wel zonder privégegevens. Dan kunnen we je iets gerichter verder helpen! 


@Çuki Wellicht dat het in je ongewenste mail/spambox is beland, zou je dat ook kunnen checken? Heb je voor het e-mailadres wat in je profiel de inloggegevens opgevraagd? Als het niet lukt via je telefoon, probeer het dan even via een desktopversie om te kijken of het dan wel werkt. Wat krijg je precies te zien als je probeert in te loggen en ook als je je inloggegevens probeert op te vragen? Deel desnoods screenshots, maar wel zonder privégegevens. Dan kunnen we je iets gerichter verder helpen! 

Hi, 

Heb daar al gekeken in mijn spam. 
lukt allemaal niet. Normaal ben ik wel handig om eruit te komen en van alles te proberen maar nu lukt het niet. Via mijn computer lukt niet.

Nu komt ineens wel mijn email adres door (foto 2) om wachtwoord opnieuw in te stellen, alleen krijg ik de mail niet.

 


@Çuki Dank voor het delen van de screenshots! Ik heb zojuist een testmail verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres. Daar hoef je niks mee te doen, ik wil namelijk alleen checken of deze bij je binnenkomt. Kun je dat checken? Ik kan eventueel alles voor je account verwijderen/ontkoppelen, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken via onze website en daarna alles opnieuw kunt koppelen. Zou je dat willen? Mocht het daarna alsnog niet lukken, ga ik een case voor je doorzetten naar ons IT-team, zodat ze dit kunnen uitzoeken en hierbij kunnen helpen! 


Hi,

ja heb ik binnen gehad jou mail.

ja doe maar ontkoppelen en verwijderen dan. 


Check! Ik heb zojuist alles verwijderd en ontkoppeld. Je kunt vanaf nu via onze website een nieuw account aanmaken en dan je abonnementen opnieuw koppelen. Ik ben erg benieuwd of het nu wel lukt! 


Check! Ik heb zojuist alles verwijderd en ontkoppeld. Je kunt vanaf nu via onze website een nieuw account aanmaken en dan je abonnementen opnieuw koppelen. Ik ben erg benieuwd of het nu wel lukt! 

Hi,

ja gelukt! Ik kom er weer in. 
Hartstikke bedank Pharwin.


@Çuki Fijn dat het is gelukt! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu wens ik je nog een hele mooie dag toe! 😄


Ook geprobeerd app verwijderd maar kan niet inloggen pfff 


Hi @Tjapko69, uiteraard help ik ook jou graag verder, zodat je snel weer in kunt loggen in jouw Mijn Odido omgeving! Loop jij tegen hetzelfde probleem aan zoals hierboven beschreven wordt? Of krijg jij een andere foutmelding? In dat laatste geval zou ik je willen vragen om die met mij te delen, zodat ik het verder voor je kan onderzoeken. Mocht je wel de melding krijgen dat je inloggegevens niet kloppen, dan zou ik je eerst willen vragen om de proberen een nieuw wachtwoord aan te vragen via deze pagina. Houd je mij op de hoogte? Als je aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!


Ik kan ook niet meer inloggen in Mijn Odido. zie mijn profiel voor details, zit inmiddels al een 30+ te wachten op een mail


Hi Richard, als ik toch bezig ben kan ik ook meteen jou helpen bij het inloggen in jouw Mijn Odido omgeving! 😉 Ik ben meteen voor je gaan kijken, maar ik zie dat het e-mailadres dat je gebruikt voor de Community nog geen account heeft voor Mijn Odido. Je abonnementen staan momenteel gekoppeld aan een ander e-mailadres. Zou je deze in jouw profiel willen zetten voor de Community zodat ik je verder kan helpen? Is dit ook meteen het e-mailadres dat je wil gaan gebruiken voor je Mijn Odido omgeving? In dat geval ontvang ik graag de foutmelding die je krijgt wanneer je probeert in te loggen, zodat ik weet welke vervolgstappen ik moet zetten!


Hi Richard, als ik toch bezig ben kan ik ook meteen jou helpen bij het inloggen in jouw Mijn Odido omgeving! 😉 Ik ben meteen voor je gaan kijken, maar ik zie dat het e-mailadres dat je gebruikt voor de Community nog geen account heeft voor Mijn Odido. Je abonnementen staan momenteel gekoppeld aan een ander e-mailadres. Zou je deze in jouw profiel willen zetten voor de Community zodat ik je verder kan helpen? Is dit ook meteen het e-mailadres dat je wil gaan gebruiken voor je Mijn Odido omgeving? In dat geval ontvang ik graag de foutmelding die je krijgt wanneer je probeert in te loggen, zodat ik weet welke vervolgstappen ik moet zetten!

Dat is erg vreemd. Tot vorige week kon ik nog met dat mail adres kr…. @g…..com inloggen


Verder krijg ik geen fout melding alleen een melding dat mijn wachtwoord ineens fout zou zijn. Als ik dan een nieuwe wachtwoord wil aanmaken krijg ik niet een link. Maar als ik vervolgens zelf een nieuw account wil aanmaken geven jullie aan dat ik al een account heb met dat mail adres. En dat kan kloppen.


Hier het zelfde probleem als Çuki en dRichardK inlog gegevens werken niet meer, en nieuw wachtwoord aanmaak mail komt niet binnen.


Gaat iemand hier nog iets aan doen. ik kan al een tijdje niet meer inloggen


Ik heb gebeld en het lukt ze niet 45 min aan de telefoon gezeten pfff en nog kan ik niks.

Gaat het nog 1 keer proberen en als het dan niet lukt zeg ik alle 4 de abonnementen op en gaat ik naar een andere.

Ben al heel lang bij tele2 nooit geen problemen gehad en sinds het odido is alleen maar problemen 


Ook ik kom van een op andere moment niet meer in Mijn Odido. Ging gisteren overigens nog prima. Wachtwoord zou fout zijn. Meerdere keren geprobeerd om een nieuw wachtwoord aan te vragen maar de mail om te resetten komt niet aan, ook niet in de spam. Zouden jullie mijn account ook willen resetten? 

UPDATE:

Ik heb met een ander emailadres een account gemaakt en gek genoeg werkte dit.


Sorry maar als ik het weer probeert geeft die aan email al gekoppeld word nu toch wel erg moedeloos van dit 


Bij mij is het opgelost. thx


Helaas ervaar ik ook hetzelfde probleem als @Çuki ... Wachtwoord opnieuw opvragen oid lukt niet, wacht al sinds gister op een mail en de app opnieuw installeren helpt ook niet... Kunnen jullie mij ook helpen met mijn account?


Ik heb inmiddels weer dezelfde problemen. Leek opgelost

maar helaas toch niet. Vandaag met de klantenservice gebeld en het korte antwoord is letterlijk: we kunnen niks voor u doen want we weten zelf ook niet wat er mis gaat. Account waar alles aan gekoppeld is kunnen ze niet vinden in het systeem en als ik een nieuw account aanmaak krijg ik de melding dat mijn abonnementen al gekoppeld zijn aan een ander account.
Hopelijk via hier wel succes? 


Ook hier het zelfde probleem als hierboven beschreven.

Krijg helaas ook geen mail bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord.

Dan maar helemaal verwijderen en opnieuw een account aanvragen?


Reageer