Skip to main content
Beantwoord

kan internet+tv abonnement nieuwe adres niet koppelen in odido app

  • 12 September 2024
  • 3 reacties
  • 18 Bekeken

Enige tijd geleden zijn wij verhuisd. Doordat er overlap was in de adressen hebben we een abonnement (internet +tv) laten toevoegen voor ons nieuwe adres. De gegevens van dit adres kan ik echter niet inzien want ik kan het niet openen in Mijn Odido; Het kan niet gekoppeld worden aan het bestaande account waar ook mijn mobiel abonnement aan hangt en kan ook niet 'alleen' geopend worden want het emailadres is al bekend. Inmiddels is het internet +tv abonnement op het oude adres beëindigd maar nog steeds kan ik het abonnement op het nieuwe adres niet koppelen (de foutmelding verschijnt dat het niet mogelijk is dit mobiele nummer te koppelen). Ik heb al verschillende keren contact opgenomen via de chat en telefonisch, met lange wachttijden, doorverbinden en toezegging dat het opgelost is maar nog steeds kan ik dit internet +tv abonnement niet inzien of beheren. Hoe kan dit worden opgelost?

Hi @Elisabeth101, wat super om te zien dat je ons Internet + TV abonnement hebt meegenomen naar het nieuwe adres! Ik kan me dan ook goed voorstellen dat je graag de gegevens van dit abonnement wil inzien. Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat het oude abonnement nog gekoppeld stond aan het account, waardoor je het nieuwe abonnement niet kan koppelen. Deze heb ik nu gelijk voor je verwijderd. Zou je het koppelen van het Internet + TV abonnement nu opnieuw willen proberen? Het kan zijn dat je bij het koppelen weer een foutmelding krijgt. Wil je me in dat geval laten weten welke foutmelding je precies te zien krijgt? Dan ga ik hiermee aan de slag voor je! 


Hi @Nora van Odido , Bedankt voor je reactie en actie! Het is nu inderdaad gelukt om het internet en tv te koppelen aan mijn Odido, heel fijn. Helaas zie ik onze mobiele abonnementen nu niet meer in mijn odido en krijg ik bij het verzoek tot koppelen via vriendenvoordeel de melding dat dit niet kan omdat ze in een andere groep zitten. Ik zou graag al onze abonnementen bij Odido willen kunnen inzien en beheren. Kun jij dat regelen?


Ik heb een mobiele telefoon abonnement en ook een tv abonnement bij jullie die wil ik graag samen in een account hoe doe ik dat


Reageer