Skip to main content
Beantwoord

Instellingen pagina facturen/betalen geeft foutmelding

  • 30 August 2024
  • 13 reacties
  • 140 Bekeken

Hoi,

 

ik krijg als ik inlog op zowel de app als de website en de factuur/betaalgegevens wil aanpassen altijd onderstaande foutmelding.

 

 

 

Graag zou ik willen inschakelen voor zowel mijn mobiele als thuis abonnement dat de facturen met BTW gespecificeerd worden. En de instelling inschakelen dat ik de facturen als PDF per email krijg. Zou u dit anders voor mij kunnen aanpassen in het systeem?

Zou het ook mogelijk zijn de reeds ontvangen facturen nog met BTW te ontvangen? Ik heb vroeger deze instelling wel aan gehad, maar deze blijkt op een bepaald moment verloren/gereset te zijn.

Hoi Desired, bedankt voor je screenshot! Ik heb diect meegekeken en gaat het om het nummer **31 of **06? Het abonnement met *31 zou het wel moeten doen. Het nummer **06 is imiddels niet meer bij ons actief, dus ik gok dat het om dit nummer gaat en dat je daardoor de foutmelding krijgt. Laat je het me weten om welk nummer het gaat en van welke maanden je de facturen wil ontvangen? Dan kijk ik graag voor je wat ik kan doen! 😊


Het gaat om het nummer **31.

Ik krijg de foutmelding zowel op telefoon als op de website.

 

Ik zou graag alle facturen vanaf januari 2023 tot heden met BTW willen ontvangen, en specificatie van de BTW willen inschakelen op alle facturen (zowel mobiel als de glasvezel)


Hoi Desi, bedankt voor de terugkoppeling! Wat apart dat je de foutmelding blijft krijgen. Via de webversie kan ik op deze pagina zonder foutmelding je facturen bekijken. Ik heb het abonnement **61 ontkoppeld uit het account. Wellicht stond deze in de weg. Wil je het nog 1 keer proberen (wellicht in een andere browser)? Ik kan in dat geval het volledige Mijn Odido-account verwijderen, zodat je een nieuwe kan aanmaken. Ik weet zeker dat het dan wel volledig moet lukken om je facturen in te zien. Op bovenstaande pagina kan je dan ook direct je BTW-specificatie en je BTW-overzicht tot 7 maanden terug opvragen. Zie afbeelding hieronder:

Voor de zekerheid: Log je wel in met het e-mailadres d***i@d***a.nl? Ik hoor graag of het lukt, anders resetten we je account. Dan moet het helemaal goedkomen.

@Teresa van Odido @Tommie van Odido wil 1 van jullie meekijken hoe het voor Internet + TV zit m.b.t. facturen en BTW-specificaties aanvragen? 😄


Goedendag,

het e-mail adres klopt, daar log ik mee in.

 

De pagina die u toont in de screenshot is via “facturen”, op de website kan ik daar inderdaad voor het mobiele abonnement wel BTW aanzetten en die 7 maanden opvragen. Dus dat heb ik nu gedaan.

 

Op de pagina voor het thuis-abonnement worden deze opties niet geboden op de “facturen” pagina. Als ik daar klik op “Betaalgegevens”, dan krijg ik weer de foutmelding.

 

En ik krijg ook nog steed de foutmelding, zowel op een Android, als iPhone als op mijn computer als ik (zelfs bij het mobiele abonnement) kies voor:

→ instellingen (rechtsboven)→ betaalgegevens & factuurinstellingen (onder het kopje abonnementsgegevens)

(ook voor het mobiele abonnement).

 

Kunt u dit aub oplossen? Hebben niet meer gebruikers dit met hun thuis-abonnement?
Is wellicht het thuis-abonnement account de oorzaak van het probleem?

 


@Desired Ik wil je graag helpen om ook de facturen voor Internet + TV met BTW specificatie uitgedraaid te krijgen. Echter is dit voor Internet + TV (nog) niet mogelijk. Of dit in de toekomst wel het geval is, durf ik op dit moment niet te zeggen. 

Het heeft in ieder geval niks te maken met de foutmelding die je krijgt. Kan je de facturen voor je Internet + TV abonnement wel openen/downloaden?


Ja, de facturen van internet + tv kan ik wel downloaden.

 

Overigens zie ik dat voor internet + tv wel de BTW goed gespecificeerd wordt op de facturen, dus die kloppen (nu) wel. Echter kan ik dus niet de instellingen raadplegen, daarvan krijg ik de foutmelding.

 

Kunt u wel verder onderzoek doen waarom de foutmelding ontstaat en of dit opgelost kan worden?

In het verleden kon ik die pagina namelijk wel goed gebruiken. Zo heb ik voor het internet+thuis abonnement ooit kunnen instellen dat ik de factuur als attachment per e-mail krijg op betreffende pagina. Graag zou ik dit ook inschakelen voor mijn mobiele abonnement.


Hallo @Desired, ik heb gelijk meegekeken in je account en als ik voor je mobiele abonnement de betalingsdetails wil aanpassen, dan krijg ik inderdaad dezelfde foutmelding te zien. Ik kan eventueel het account voor je verwijderen en alles ontkoppelen, zodat je daarna alles opnieuw kunt instellen om te kijken of het daarna wel werkt. Mocht dat niet het geval zijn, laat het dan even weten in dit topic, dan kan ik een case voor je aanmaken richting ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen uitzoeken. 

Zou je dat willen en kan ik je account verwijderen? Ik hoor het graag van je! 


Hoi, ja u kunt het account verwijderen en dat we dan alles opnieuw koppelen. Ik neem aan dat er dan geen historie verloren gaat?


Goedemorgen @Desired, dank voor de bevestiging! Ik heb zojuist het account verwijderd en ook alles ontkoppeld. Geen zorgen, er zal niks verloren gaan. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnementen. Ik ben erg benieuwd of het dan wel lukt en/of je dezelfde melding nog steeds te zien krijgt. Als dat het geval is, laat het dan vooral weten in dit topic, zodat we een case voor je kunnen doorzetten naar ons IT-team!


Ik heb mijn account opnieuw aangemaakt en de abonnementen gekoppeld.

Helaas treed hetzelfde probleem nog steeds op, dus als u dit kunt doorzetten aan het IT-team, graag.


Goedendag,

zet u het door aan het IT-team om dit probleem op te lossen?


10 dagen geleden was de conclusie dat het probleem dus helaas niet opgelost is met het opnieuw aanmaken van het account.

Is het probleem nu doorgezet aan het IT-team? Ik zou immers graag deze instellingen willen kunnen beheren in mijn account.


@Pharwin van Odido 

@Teresa van Odido 

@Marciano van Odido 

waarom volgt er geen reactie meer?


Reageer