Skip to main content

Lukt het niet om jouw Mijn Odido accounts te koppelen? Plaats je voorbeeld in dit topic en wij helpen je op weg!

 

We hebben begrepen dat er wat issues zijn omtrent het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. Waarom het niet mogelijk is de accounts te koppelen, kan per situatie verschillen.

 


 

Een aantal oorzaken van deze foutmelding: Oops! Er is iets fout gegaan kan zijn:

  • Een bestaand account dat gekoppeld is aan het e-mailadres.
  • De persoonsgegevens van beide abonnementen komen niet overeen (bijvoorbeeld voor-en achternaam, voorletters, geboortedatum, postcode en huisnummer).
  • Een dubbel account in ons achterliggende systeem.
  • Een inactief account dat is samengevoegd met het nieuwe account.
  • De overgang van een voormalig Tele2-account.
  • Een contractwijziging is onjuist verwerkt.
  • Een afgekeurde aanvraag en een nieuwe aanvraag worden onbedoeld gekoppeld.
  • De foutmelding: Te veel records gevonden is bij ons bekend. De melding kan voorkomen wanneer een rekeningnummer te vaak voorkomt in ons systeem. Een oorzaak kan zijn een oud of geannuleerd abonnement. 

 

Wij kunnen je het beste helpen als je jouw vraag met een voorbeeld als reactie in dit topic plaatst. Ons moderatieteam zal dan zo snel mogelijk (normaliter binnen 24 tot 48 uur) op jouw post reageren. Het kan zijn dat je wordt uitgenodigd om een privébericht met jouw persoonsgegevens te sturen naar één van de moderators. We vragen jullie om de Community Huisregels na te leven en geen privéberichten te sturen naar een moderator als daar niet specifiek om is gevraagd. Zo zorgen we ervoor dat alles overzichtelijk blijft! Lees voor meer informatie de Community regels nog eens door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.

 

 

Hallo @WillemHgv, ik ga je hierbij helpen! Ik heb gelijk met je mee zitten kijken in je account en ik zie momenteel geen gekoppelde account bij zowel je oude Tele2 abonnement als bij je nieuwe Odido abonnement. Kun je mij een privébericht sturen met welk e-mailadres je inlogt? En kun je ook aangeven welke foutmelding je te zien krijgt? Probeer je dit in de app of via een webversie? Als je het nog niet via een desktopversie had geprobeerd, zou je dit alsnog kunnen doen om te kijken of het lukt? 

Ik zie je reactie graag tegemoet komen! 


Hi @TeeZet67, de voorletters bij je mobiele abonnement en je internet + TV abonnement verschillen. Dat is de reden dat je ze niet kan koppelen in Mijn Odido. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Zodra we die hebben ontvangen, kunnen we je voorletters wijzigen, zodat ze overeenkomen! 😄

Zojuist een kopie van mijn ID gestuurd!


Hi @RaksasaR, tof dat je weer terug bent bij Odido! Jouw e-mailadres was inderdaad nog gekoppeld aan een oud account. Deze heb ik zojuist verwijderd. Als je over een half uur een nieuw account aanmaakt via Mijn Odido registreren en je abonnement toevoegt, moet het lukken! Laat je het me weten? 😄

Hoi Marciano,

Bedankt voor je snelle actie! ik heb zojuist een nieuw account aangemaakt en succesvol mijn abonnement kunnen toevoegen. Ik ben helemaal blij 😃 Thx! Gr, Roger


Hi @Danitsja84, thanks voor je snelle reactie, en done! Heb het account verwijderd. Het toevoegen van je abonnement aan je Gmail/Mijn Odido-account moet over een half uur lukken! 😄

Volgens mij is het gelukt, dank je wel!


Hoi @RaksasaR, geen dank! Top dat het is gelukt en helemaal mooi om te lezen dat je blij bent. Daar doe ik het voor! 😁

Super, @Danitsja84 en uiteraard graag gedaan! 😊


Goedemorgen @TeeZet67, bedankt voor de snelle reactie! Ik heb je mail en de kopie gezien en ik heb je voorletters zojuist gecorrigeerd. Geef het systeem even een half uurtje de tijd om deze wijzigiging te verwerken dan moet het lukken! 😄


Goedemorgen @TeeZet67, bedankt voor de snelle reactie! Ik heb je mail en de kopie gezien en ik heb je voorletters zojuist gecorrigeerd. Geef het systeem even een half uurtje de tijd om deze wijzigiging te verwerken dan moet het lukken! 😄

Truuk gelukt, Marciano! Jij ook bedankt voor de snelle (re-)actie!


Super @TeeZet67😁


@Pharwin van Odido Dank voor je hulp! Fijn dat het nu gelukt is om mijn abonnementen aan het juiste account te koppelen 👌


Probeer mijn mobiel abonnement te koppelen aan mijn huidige account met internet en tv. Staat dat gegevens niet matchen in een foutmelding, kan iemand mij hiermee helpen?

 


Sinds ik mijn abonnement heb verlengd krijg ik het niet meer voor elkaar om mijn abonnement daadwerk in de app te zien. Hierdoor kan ik internetverbruik en belminuten niet zien, ook extra internet kopen lukt hierdoor niet. Ben al bij een fysieke winkel langsgeweest, daar kregen ze het ook niet opgelost. Elke keer dat ik via -nieuw nummer koppelen- mijn telefoonnummer intoets, krijg ik de melding dat deze al is gekoppeld aan mijn account, waarna ik weer te zien krijg dat hij er niet bij staat.


Hallo,

ik heb mijn internet abonnement in Mijn Odido app staan en wil mijn mobiele abonnement koppelen maar krijg een foutmelding dat mijn gegevens niet overeenkomen. Ik kan dat niet controleren wat de verschillen zijn. Kunnen jullie mij hiermee helpen?


Hi, ik kan mijn abonnement (verlenging) niet koppelen in de app. Ik krijg melding dat het al bestaat, wat natuurlijk ook klopt aangezien ik al jaren een abonnement heb. Hoe kan ik het nu het beste oplossen?

Groet, Michel 


Abonnementen koppelen lukt niet ‘Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens’.

Ik probeer mijn Thuis Internet+TV abonnement aan mijn Odido-account toe te voegen, maar ik loop telkens tegen bovenstaande foutmelding aan. Zowel via de app als via de webpagina. 

Groet bas


Ook bij mij werkt het koppelen van mijn abonnement niet. Mijn abonnement voor tv en internet is op 20 februari ingegaan. Ik heb het geprobeerd via de website en via de mobiele app, maar krijg na het invoeren van de code steeds opnieuw de foutmelding te zien.


Hoi @Kishan1985, tof dat je zowel mobiel als Internet + TV bij ons hebt! Ik zie dat je voorletters bij beide abonnementen verschillen. Om je abonnementen te koppelen moeten deze exact overeenkomen. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik je voorletters corrigeren!


Hi @Wesseltencate, ik zie dat je oude abonnement nog aan je account/e-mailadres gekoppeld stond. Deze heb ik zojuist verwijderd. Je oude abonnement stond ook op naam van een van je ouders volgens mij? Dus hier zat ook e.e.a. aan gekoppeld. Ik heb alle accounts dus moeten verwijderen. Geef het systeem even 30 minuten de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken. Ook voor het Thuis-abonnement en het nummer met 39 op het eind kan er dan een nieuw account aangemaakt worden.


Hoi @ChipmunkNL, je voorletters komen niet overeen. Thuis staat op voorletter A, terwijl mobiel op 3 andere voorletters staat. Ik heb je een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat het me maar weten als je dit hebt gedaan, dan corrigeer ik je voorleters en dan heb je je abonnementen binnen no time gekoppeld! 


Hi @Michel37, dit los ik voor je op! Ik zag inderdaad je oude abonnement nog gekoppeld staan en deze heb ik verwijderd. Over 30 minuten moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account te maken en je abonnement(en) te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt?


Hoi @Leeuwenhoeder, je account stond nog aan een oud abonnement gekoppeld. Deze heb ik verwijderd. Over 30 minuten kan je een nieuw account aanmaken via Mijn Odido registreren en vervolgens je Internet + TV abonnement koppelen. Laat je het weten of het is gelukt?


Hi @Debby75, jouw e-mailadres stond nog gekoppeld aan een inactief mobiel abonnement. Deze heb ik net verwijderd. Over 30 minuten kan je een nieuw account aanmaken via Mijn Odido registreren om je Internet + TV abonnement toe te voegen. Ik hoor graag of het is gelukt!


@Marciano van Odido het is opgelost.

Dankje:)


Super, bedankt voor het laten weten! @Leeuwenhoeder 


Hi @Debby75, jouw e-mailadres stond nog gekoppeld aan een inactief mobiel abonnement. Deze heb ik net verwijderd. Over 30 minuten kan je een nieuw account aanmaken via Mijn Odido registreren om je Internet + TV abonnement toe te voegen. Ik hoor graag of het is gelukt!

Gelukt! Dank je wel voor je hulp.


Hi @Michel37, dit los ik voor je op! Ik zag inderdaad je oude abonnement nog gekoppeld staan en deze heb ik verwijderd. Over 30 minuten moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account te maken en je abonnement(en) te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt?

Hi Marciano, het is gelukt. Bedankt!


Reageer