Skip to main content
Vraag

Geen overzicht in mijn odido

  • 12 September 2024
  • 3 reacties
  • 28 Bekeken

Goedemiddag,

Wanneer ik inzicht probeer te krijgen in mijn abonnement krijg ik deze melding:

Dit terwijl ik geen ander account heb. Kan ik geholpen worden met het verwijderen van het blijkbaar al bestaande account?

Hi @Marijn121212, ik wil je graag verder helpen om ervoor te zorgen dat jij inzage krijgt in je abonnement! Ik kan alleen geen abonnement vinden op het klantnummer of het adres dat je in je profiel hebt neergezet. Zou je de postcode en het huisnummer voor me na willen kijken? Ook wil ik je vragen om de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toe te voegen in je profiel. Zo kan ik gelijk de verificatie met je afronden en kan ik voor je aan de slag gaan! 


Hallo Nora,

De laatste 4 cijfers van het rekeningnummer zijn toegevoegd. De postcode en het huisnummer kloppen. 

Bedankt voor de hulp!


Hallo,

Ik heb inmiddels nog steeds geen inzicht in mijn abonnement. Kan ik hier hulp bij krijgen?


Reageer