Skip to main content

Beste,

Al jaren fan van Odido/T-mobile, maar bij mijn laatste shop bezoek tóch een gek gevoel.

Afgelopen donderdag heb ik mijn abonnement verlengd (met toestel) in een Odido shop. Nu werd mij verteld dat ik (toevallig?) het allerlaatste toestel had van dit model, maar dat deze over is gebleven van een online order die nooit is opgehaald. Hierdoor zat er dus nog wel een Chubb verzekering aangekoppeld, die ik zelf maar even moest annuleren binnen 2 weken.

Mijn vraag:

Is dit mogelijk, of heeft deze medewerker maar gewoon stiekem een verzekering erbij afgesloten om zijn targets te halen?

en zo ja, waarom?

Alvast bedankt voor jullie respons!

Met vriendelijke groet,

Peter

Hoi Peter, superleuk om te lezen dat je al jaren fan bent en ook nu weer met je verlenging met een nieuw toestel bij ons blijft! Dat klinkt inderdaad wel apart. Hoe dat precies zit, zoek ik heel graag voor je uit. Op je klantnummer kom ik uit op een 06-nummer **09. Gaat het om dit nummer? Zet je je postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? En heb je ook je ordernummer voor me? Dan ga ik er meteen voor je mee aan de slag! 😊

Hey Marciano,

Bedankt voor je antwoord!

Ik heb mijn profiel even aangepast en het ordernummer heb ik er even bij gezocht; 224797907

Succes met de zoektocht!

Met vriendelijke groet,

Peter

Hoi Peter, jij ook bedankt voor het invullen van je profiel en het doorgeven van je ordernummer! Ik heb je bestelling erbij gepakt en ik zie dat er inderdaad een Chubb verzekering Uitgebreid bij zit. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit eerder heb gehoord dat er al een Chubb verzekering aan een toestel gekoppeld staat, dus iets gaat daar niet helemaal lekker. Mijn excuses hiervoor. Wat betreft de verzekering. Ik kan deze niet voor je opzeggen. Ik moet je vragen om dit zelf te doen. Dit kan via de website van Chubb. Of per mail naar vraag@chubbverzekering.nl onder vermelding van het polisnummer en mobiele nummer. Of telefonisch via 0348 - 462 845. Laat je het me weten of het is gelukt?

Wat betreft de collega in de shop. Ik heb de collega gemaild met de vraag om meer uitleg, in de hoop dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Nogmaals excuses voor dit ongemak en ik hoor graag van je of het is gelukt om de verzekering op te zeggen!

Reageer