Skip to main content
Beantwoord

BKR registratie verwijderen

  • 16 July 2024
  • 5 reacties
  • 111 Bekeken

Beste,

Mijn vriendin en ik zijn van plan te trouwen en willen graag een huis kopen.. 

Na een gesprek met de hypotheek adviseur zijn we er achter gekomen dat ik een negatieve bkr registratie heb waardoor we niet in aanmerking komen voor de huis die we willen. Heb een H CODE. 

Ik snap en begrijp dat deze codering niet zomaar achter je naam komt staan.. ben in het verleden niet slim omgegaan met mijn inkomen en betalingen. Heb inmiddels een vastcontract en stabiliteit en zou graag een stap verder willen in mijn leven alleen word dat nou belemmert door deze codering.

Is het mischien mogelijk dat jullie er naar kunnen kijken en overwegen om deze codering te verwijderen?

Mvg,

Batuhan

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @Batuhan93, welkom op onze Community. Wat leuk dat jullie gaan trouwen en een huis willen gaan kopen, mooie doelen! Excuses voor de late reactie, maar je topic was tussen wal en schip beland, waardoor er geen reactie meer was gekomen. Ik heb gelijk meegekeken en ik zie geen bijzonderheden of een case hierover terug. Had je inmiddels al contact vernomen en is het opgelost? Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten! 😄

Hallo Pharwin,

Bedankt voor je reactie!

Telefonisch word ik een beetje van de kast naar de muur gestuurd helaas.. word steeds weer doorverbonden naar de desbetreffende afdeling die me weer doorverbinden en ik weer bij de zelfde afdeling terecht kom..

Het gaat om het Contractnummer
65706405. Mischien dat jij mij kan helpen?

 

A

Achterstand

Datum codering:

4-10-2022

1

Betalingsregeling

Datum codering:

12-10-2022

H

Herstelde achterstand

Datum codering:

20-10-2022

 

Met vriendelijke groeten,

Batuhan Arabaci

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Batuhan, bedankt voor de gegevens! Check: gaat het om het oude abonnement met nummer **22? Ik heb je zojuist een mail gestuurd met instructies. Hierin vragen we je bepaalde gegevens te mailen naar een specifiek e-mailadres. Als je dit doet komt je case binnen bij de juiste afdeling Incasso BKR. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Aangezien we je topic gemist hebben, vraag ik mijn collega om jouw case met spoed op te pakken. Hoe snel dit lukt kan ik op dit moment nog niet zeggen, omdat ik weet dat zij het druk hebben, maar ik ga er alles aan doen om het zo snel mogelijk voor je laten regelen. Ik hoor het graag van je!

Hoi Batuhan, bedankt voor de gegevens! Check: gaat het om het oude abonnement met nummer **22? Ik heb je zojuist een mail gestuurd met instructies. Hierin vragen we je bepaalde gegevens te mailen naar een specifiek e-mailadres. Als je dit doet komt je case binnen bij de juiste afdeling Incasso BKR. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Aangezien we je topic gemist hebben, vraag ik mijn collega om jouw case met spoed op te pakken. Hoe snel dit lukt kan ik op dit moment nog niet zeggen, omdat ik weet dat zij het druk hebben, maar ik ga er alles aan doen om het zo snel mogelijk voor je laten regelen. Ik hoor het graag van je!

 

Hoi!

 

Super! bedankt!

Inderdaad is dat het juiste nummer waar het om gaat!

 

Met vriendelijke groeten,

Batuhan

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Batuhan, geen dank en ik hoop dat je snel iets hoort. Mocht in zelf in de tussentijd al reactie krijgen, dan laat ik het je uiteraard ook weten!

Reageer