Skip to main content

Ik heb vijf weken geleden mijn abonnement verlengd, incl de nieuwe iPhone 16 pro. Lang verhaal kort: ik wil de nieuwe iPhone graag gebruiken, maar geen enkele nieuwe eSim (of fysieke) sim kan geactiveerd worden (door mij, winkelmedewerkers, en klantenservicemedewerkers), en dus ben ik gebonden aan mijn oude telefoon.

Er blijkt iets behoorlijk fout te zitten achter de schermen met mijn account/abonnement. Er lijkt soms beweging te zijn in de technische cases, maar het probleem wordt steeds niet opgelost. Ik ben nog nooit teruggebeld door de technische dienst (zelf als cases gecloset worden, of staan op ‘Solved; pending confirmation’). De meeste klantenservicemedewerkers die ik telefonisch heb gesproken zijn verre van capabel. Ik bel inmiddels gelukkig met mijn vaste persoon bij de klantenservice met wie ik belafpraken inplan, we maken een nieuwe technische case aan, en ik sta weer achteraan in de wachtrij. De laatste case is 73781892.

De titel zegt het: 1 maand, 30 belletjes, 5 technische cases, 2 winkelbezoeken verder, en nog steeds geen werkende sim in mijn nieuwe iPhone. Als ik jullie een factuur zou sturen van mijn tijd die ik hieraan heb moeten besteden, dan blijft er weinig meer over van jullie abonnementsopbrengsten de komende jaren.

De maat begint behoorlijk vol te raken.

Ik wil dat dit geprioriteerd wordt, en dat ik direct met de technische support kan spreken, en dat ze niet stilzitten totdat dit probleem volledig is opgelost en bevestigd is van mijn kant. Ik sta op het punt om dit bij de geschillencommissie en rechtsbijstand voor te leggen. 

Geen reactie

Reageer