Mijn Odido is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.
Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! In Mijn Odido kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.
Hulp bij het inloggen Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen?
Gebruik de '’inloggegevens vergeten'’ knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Odido te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn.
Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor Internet + TV daarna toe via de knop 'Toevoegen'.
Ik wil Mijn Odido van verschillende abonnementen koppelen
Let op:
Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van Mijn Odido gaat op basis van naam.
Dit geldt voor Odido abonnementen, maar zakelijke, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten.
Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!
Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn:
Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw Mijn Odido account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de Mijn Odido app gebruiken voor je abonnement voor Internet + TV.
Update 8 juni 2022
Sinds vandaag hebben we één login voor Mijn Odido. De blokken boven de inlog zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Odido brengt je nog steeds naar Mijn Odido. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Internet + TV van Odido je naar Mijn Odido brengt.
Bladzijde 20 / 32
@RLeltz,
Thanks voor de extra informatie! Hiermee kunnen we een onderzoek mee beginnen. Ik ben overigens wel meteen achter je eigen suggestie aangegaan en zie inderdaad dat de koppeling tussen je e-mailadres en het My T-Mobile Thuis account niet helemaal kon worden gelegd. Ik heb daarom je @gmail.com toegevoegd als inlogmethode. Wil je kijken of daarmee het probleem is opgelost? Zo niet, dan gaan we er alles aan doen om het inloggen te laten lukken. Ik hoor het graag van je!
@RLeltz,
Thanks voor de extra informatie! Hiermee kunnen we een onderzoek mee beginnen. Ik ben overigens wel meteen achter je eigen suggestie aangegaan en zie inderdaad dat de koppeling tussen je e-mailadres en het My T-Mobile Thuis account niet helemaal kon worden gelegd. Ik heb daarom je @gmail.com toegevoegd als inlogmethode. Wil je kijken of daarmee het probleem is opgelost? Zo niet, dan gaan we er alles aan doen om het inloggen te laten lukken. Ik hoor het graag van je!
Jullie zijn goed! Na een wachtwoordreset nu de keuze tussen de 2 abonnementen (mobiel en thuis) na het inloggen!
Dankjewel!
Goedemorgen
Ik heb een probleem. Om in te loggen in my tmobile thuis wordt elke keer omgeleid naar mijn mobiel abonnement heb bovenstaande al geprobeerd maar elke keer weer naar mijn mobiel abonnement geleid
Ik zou graag naar mijn persoonlijke gegevens willen voor de pincode van mijn tv abonnement want kan nu geen tv meer kijken is hier wat aan te doen
Mvg joey
Hi @Joey5800,
Thanks voor je bericht! Dat is zeker niet fijn. Ik help je graag op weg, maar ben ook erg benieuwd wat er precies misgaat:
Hoe probeer je in te loggen jouw My T-Mobile? App, browser op desktop, browser op telefoon?
Gebruik je de browser, welke browser gebruik je dan?
Wat Mobiel abonnement gebruik je?
Met deze extra gegevens kunnen wij zorgen dat het probleem wordt opgelost door middel van een onderzoek. Wil je deze nog aan mij terugkoppelen? Ook zal ik je een privébericht sturen met de inloggegevens voor de TV. Alvast heel erg bedankt voor je terugkoppeling!
I have the same problem and can't sign up for a tmt account. No result on private and tmt email address. Who can help me? Gr. m
Hi @jaapkaru,
Thanks for your message! I really want to help you, but am curious to see where you hit the problem. Have you been able to follow the above steps? Let me know what seems to be the exact problem so we're able to help out.
I have a problem. To log in to my tmobile at home is redirected to my mobile subscription every time I have already tried the above but redirected to my mobile subscription every time
Ook ik kan met geen mogelijkheid meer inloggen bij thuis. Wachtwoord heb ik gereset bij mobiel en thuis. Bevestiging ontvangen van de reset, eerst nog alle browser gegevens gewist, maar nog steeds hetzefde probleem.
Als ik thuis wil toevoegen op de site krijg ik de volgende mededeling:
We zijn ermee bezig
We werken er hard aan om te zorgen dat je beide logins in één omgeving kunt beheren. Tot die tijd kun je hiervoor terecht op:
Maar helaas ook deze link werkt niet. Ik wordt er nu een beetje moedeloos van, alles geprobeerd ook browser gegevens gewist maar kom er niet in. geprobeerd met chrome, firefox en edge.
Het vreemde is het heeft wel gewerkt dat ik gewoon kon kiezen tussen mobiel en thuis maar nu dus met geen mogelijkheid meer.
Update Nog even bezig geweest en weer nieuwe wachtwoorden. Het lijkt nu ineens wel te werken. Waarom???????
Hallo @Dirk53
Normaal is het de bedoeling als je hetzelfde emailadres en wachtwoord hebt voor mobiel en thuis, dan kan je na het inloggen kiezen voor mobiel of thuis.
Als dit niet werkt dat wilt het helpen om van 1 account het wachtwoord te wijzigen en daarna inloggen met het mobiel of thuis account.
Zoals ik al schreef werkt het nu nadat ik nog een keer de wachtwoorden heb gewijzigd. Tenminste op mijn desktop. In de app helaas nog niet maar daar kan ik mee leven.
In ieder geval bedankt voor je antwoord.
Hi @jaapkaru, thanks a lot for letting us know! My colleagues are working really hard on a permanent solution. At the moment they are busy with making adjustments to the login page to solve this issue. I'm really sorry for the inconvenience. Fingers crossed that you'll experience this fix real soon.
Hi @Dirk53, super fijn dat het inloggen op jouw desktop het gelukkig doet! Daarnaast wil ik je graag laten weten dat mijn collega's volop aanpassingen aan het verrichten zijn, zodat het inloggen ook weer zonder problemen gaat werken in de App. Hopelijk kan je binnenkort via beide wegen inloggen!
Beste testers, veel dank voor jullie hulp! We zijn aan de slag gegaan met jullie feedback. Inmiddels hebben we bijna alles gefixt.
We zijn nu bezig met de voorbereidingen voor de start van de migratie eind augustus. Eerst met kleine groepen klanten (100-1000).
Als dit zonder problemen gaat, gaan we deze verbetering voor grotere groepen klanten aanzetten.
Al opgelost
Hoi
Ik kan ook niet inloggen
Zegt telkens kan nu niet inloggen
Probeer t later nog eens
Heb ook gebeld met t mobile
Maar word ook telkens doorgelinkt naar t mobile mobile
Kan niet inloggen bij tmobile thuis, hij gooit me steeds naar t mobile mobiel. Ik heb verschillende inlognamen voor de 2 diensten en dat werkt dus niet blijkbaar
Dat heb ik dus ook
Hi @Marcells en @PAT9S, goed dat jullie dit aangeven! Kunnen jullie beide eens via een incognitovenster inloggen? Werkt het dan wel?
Zo niet, dan hoor ik graag of jullie ook gebruikmaken van een password manager die automatisch de gegevens invult. Als dit het geval is, dan wil ik jullie vragen of jullie je gebruikersnaam en wachtwoord behorende bij de T-Mobile Thuis omgeving handmatig kunnen invoeren. De kans is groot dat het hierna wel lukt. Ik hoor het graag van jullie!
Helaas werkt ook dit niet…ben inmiddels zover dat mijn tmobile thuis account het óf niet meer doet óf het wachtwoord het niet meer doet.
Hoi @PAT9S, het lijkt erop dat we een bekende bug tegen het lijf zijn gelopen in jouw geval, sorry daarvoor!
We starten binnenkort met de migraties naar de nieuwe My T-Mobile variant waarbij beide abonnementen in één omgeving zijn verwerkt. Zodra dat gelukt is, zal dit probleem niet meer optreden. Tot die tijd blijf je echter wel problemen ervaren met, in ieder geval, de Thuis-kant.
Wanneer de migraties gestart zijn, lichten we jullie in middels een update in dit topic en zullen we ook een nieuw topic starten waarin dit aangekaart wordt.
Hoi @PAT9S, het lijkt erop dat we een bekende bug tegen het lijf zijn gelopen in jouw geval, sorry daarvoor!
We starten binnenkort met de migraties naar de nieuwe My T-Mobile variant waarbij beide abonnementen in één omgeving zijn verwerkt. Zodra dat gelukt is, zal dit probleem niet meer optreden. Tot die tijd blijf je echter wel problemen ervaren met, in ieder geval, de Thuis-kant.
Wanneer de migraties gestart zijn, lichten we jullie in middels een update in dit topic en zullen we ook een nieuw topic starten waarin dit aangekaart wordt.
Voor mij geldt exact hetzelfde als @PAT9S , ben benieuwd wanneer de migratie gestart is. Krijgen wij hier ook een mail over? of hoe word het gecommuniceerd?
Hi @Borssie en al, binnenkort starten de batchmigraties. We hebben een nieuw topic gemaakt om jullie van alle info te voorzien zodat jullie precies weten wat het verbeterde My T-Mobile gaat betekenen en hoe het werkt: Vernieuwingen op My T-Mobile Thuis | T-Mobile Community.
Je hoeft zelf niets te doen en wordt tijdig ingelicht zodra je aan de beurt bent!
Goedemiddag,
Ik lees veel reacties van mensen die problemen hebben met het inloggen. Ik heb zelf ook (al maanden ondertussen) problemen nádat ik ben ingelogd. Ik moet een abonnement toevoegen wil je alles inzien of dingen wijzigen, maar ik heb alleen een Thuis Internet abonnement, maar al maanden staat er een melding:
“We zijn ermee bezig
We werken er hard aan om te zorgen dat je beide logins in één omgeving kunt beheren. Tot die tijd kun je hiervoor terecht op:
Maar als je daar op klikt, kom je weer in het begin scherm terecht waar je abonnementen moet toevoegen. Een eindeloze loop waar ik dus nu in vast zit. M’n wifi werkt niet prettig thuis en wil daar het een en ander voor wijzigen, maar kan dus al maanden (sinds juni ofzo) niet goed inloggen en het begint me nu aardig te frustreren.
Groetjes, Renske
Hi, wij kunnen onze Thuis abbo niet toevoegen in onze persoonlijke pagina. Zie onderstaande plaatje. Als je op de link ‘thuismy.t-mobile.nl’ klikt begin het riedeltje weer opnieuw.
Hierdoor kunnen we onze afgenomen producuten niet inzien of wijzigen en geen facturen inzien.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.