Hi @Cal ,
Het is inmiddels inderdaad gelukt na een aantal pogingen, bedankt!
Gr Marleen
Hello,
I also have difficulties connecting to my thuis account. Of course I tried creating a new password but it is not working. Can you please give me a hand?
Thanks!
Kind regards,
Vladimir Voicu
Hello,
Today it seems that it is working. So ignore my previous message.
Thank you!
Kind regards,
Vladimir Voicu
Thanks for the heads-up @VladV and happy to hear that's all working again! Feel free to let me know if there's anything else I can do for you.
Goedendag,
Ik heb vorige week een T-Mobile Thuis abonnement aangevraagd, vervolgens wou ik mijn wachtwoord aanvragen met mijn nieuwe T-mobile emailadres, maar ik krijg geen e-mail binnen met het wachtwoord. Ook meerdere pogingen werken niet. Kunnen jullie zien wat er mis gaat?
Hoi @JolindaCavia,
Leuk dat je binnenkort van ons internet gaat genieten! Volgens mij is de reset mail net zo snel als ons internet, want ik heb er een aangevraagd en hij lijkt direct binnen te komen. Kan je bevestigen of je er zojuist een hebt ontvangen? De link in de email is wel maar één uur geldig, en als je de email te laat ziet raad ik je graag aan om op de volgende pagina een nieuwe wachtwoord reset email aan te vragen: wachtwoord aanvragen. Hierna kan je in het account volop uitkijken naar de leveringsdatum van ons internet!
Hallo Cal,
Ik heb de e-mail binnen gehad en een wachtwoord aangemaakt. Vervolgens ging ik proberen in te loggen, maar toen kreeg ik dat de inloggegevens onjuist waren (terwijl ik toch echt het juiste email adres en wachtwoord invoerde). Nu heb ik opnieuw wachtwoord aanvragen gedaan, maar komt de e-mail weer niet binnen.
Hoi @JolindaCavia, ik vermoed dat je per ongeluk een foutje hebt gemaakt met betrekking tot het e-mailadres, of er zat ergens een tijdelijke obstructie in waardoor het inloggen niet lekker liep. Gelukkig heb ik het wachtwoord gereset, ik stuur je meteen de nieuwe inloggegevens toe, vergeet niet om deze meteen aan te passen in jouw account.
Het gaat nu zeker lukken, geen zorgen!
Hallo,
Bij het opvragen van een wachtwoord om een nieuw account aan te maken voor de My T-Mobile thuis omgeving krijg ik geen e-mail binnen.
Kan wel inloggen op de My T-Mobile thuis voor het 06 nummer wat ik heb maar niet voor het thuis abonnement.
Hoi @BakkerAb, ik heb meteen je wachtwoord gereset en zal je het nieuwe (tijdelijke) wachtwoord in een privébericht toesturen. Vergeet niet om na het inloggen, direct je wachtwoord te veranderen in je persoonlijke My T-Mobile Thuis account (de link is klikbaar).
“Kan wel inloggen op de My T-Mobile thuis voor het 06 nummer wat ik heb maar niet voor het thuis abonnement.” → We hebben nu nog twee verschillende accounts, eentje voor Mobiel en eentje voor Thuis. Je logt bij Thuis in met jouw gebruikersnaam (e-mailadres dat je zelf opgegeven hebt) en een wachtwoord. Bij Mobiel kun je inderdaad met je 06-nummer inloggen. Succes en als ik nog iets voor je kan doen, let me know!
Hello,
I applied for a T-Mobile Home subscription 2 weeks ago and today is the date when my contract begins. I requested my password with my new T-mobile email address, but I do not receive an email with the password. Done multiple attempts, sadly didn't work. Tried checking the spam folder, also nothing in there. Can you please check what's going on?
Hi @Ina.thapa, welcome to the Community!
There seems to have been a temporary bug regarding the Thuis login, I've managed to fix the issue and have reset your password. Your username and password will be sent to you via private message. Don't forget to change the password to your liking, once you've logged into your My T-Mobile Thuis account (the link is clickable).
If there's anything else I can help you with, please don't hesitate to ask. Stay safe and healthy and enjoy your subscription!
Hi @Jason ,
Now it works with the user name that you gave me. I have successfully changed the password.
One odd thing, somehow I still can't login if I use the email address with t-mobilethuis.nl domain as the user name. Aren't both email addresses should have the same password? Anyways, I will just use my personal email to login.
Thanks for your help!
We've limited the amount of username logins to just one. This is done to maintain as much safety with regards to login options as possible. Also, when you receive emails from T-Mobile Thuis, you'll now receive the emails in the desired inbox, instead of the @t-mobilethuis one.
Hope this clears up things! Please let me know if I should explain this more thoroughly. I'm always on standby to help.
Goedemorgen,
ook ik kan helaas niet inloggen op T Mobile thuis, ik heb alle mogelijke opties al geprobeerd, opnieuw wachtwoorden aangemaakt, maar helaas krijg ik opnieuw na alle wijzigingen de melding dat de combinatie van wachtwoord en gebruikersnaam niet klopt. heel vervelend en frustrerend.
hopelijk kunnen jullie mij helpen.
met vriendelijke groet,
J.de M.
Hoi @jdm89, welkom op de Community!
Er zijn momenteel geen algemene problemen met My T-Mobile Thuis. Welke pagina/wat voor scherm zie je wanneer je probeert in te loggen? Als ik inlog op jouw account vanuit ons systeem, krijg ik namelijk het normale scherm van My T-Mobile Thuis (de link is klikbaar). Gebruik je de juiste inlogpagina en niet per ongeluk die van My T-Mobile (Mobiel)?
Het wordt opgelost! Mocht het nog steeds niet lukken, dan zorg ik ervoor dat het wel gaat lukken.
P.s. een andere user in een ander topic heeft gisteren hetzelfde ervaren, daar heb ik ook zojuist op gereageerd. Ik zal eens controleren of er nog meer gebruikers last van hebben, dan schakel ik onze specialisten in - indien dit niet nodig blijkt, lossen we het op individuele basis op natuurlijk!
Hi Jason,
Ik gebruik wel echt de inlogpagina van thuis ( mobiel kan ik dus wel inchecken ) daarnaast heb ik meerdere malen een nieuw ww moeten aanvragen omdat hij op een of andere manier niet samen ging met mijn gebruikersnaam/email ( en ik heb dus ook de mail ingevoerd van T-mobile zelf, en daarna eigen mail geprobeerd ) het kan aan mij liggen hoor! dat ik alsnog iets over het hoofd zie.
ik hoor het heel graag @Jason
@jdm89 Aah dan zal het daar niet aan liggen, thanks voor je uitleg!
We hebben sinds kort het aantal gebruikersnamen om mee in te loggen beperkt tot één zodat dit overzichtelijker is en je ook niet langer alle e-mails vanuit ons alleen nog/grotendeels in je @t-mobilethuis inbox ontvangt. Kan het zijn dat je het ene e-mailadres daarom als gebruikersnaam gebruikt, maar met het verkeerde adres inlogt?
De andere user ervaart overigens een ander issue dus het lijkt er niet op er algemene problemen zijn. Dat scheelt want zo kunnen we je zo snel mogelijk goed helpen. Ik zal je een privébericht sturen met jouw gebruikersnaam, dat helpt wellicht!
Hoi,
Ik kan ook niet inloggen op T Mobile thuis, ik heb alle mogelijke opties al geprobeerd: opnieuw wachtwoord aangemaakt, maar helaas krijg ik de melding dat de combinatie van wachtwoord en gebruikersnaam niet klopt. Hopelijk kun je mij hierbij helpen!
Update: Mijn probleem is al opgelost, toch bedankt!
Fijn dat het opgelost is @et11!
Hoe heb je toch weer kunnen inloggen, is je gebruikersnaam veranderd bij het selecteren van een ander e-mailadres toevallig?
Goedenavond,
Het lukt me helaas niet om op t-mobile thuis in te loggen. Ik krijg geen e-mail, geen sms helemaal niks komt binnen. Ook heb ik geen t-mobile e-mail adres gekregen. Klanten service word ik constant uit gegooid. Ik heb 4G thuis gekozen en ik kan dus nu niet mb’s bij bestellen als ik ze nodig ben.
vriendelijke groet,
tatjana
Ik denk dat de app storing heeft? Want ik kan opeens niet op mytmobile
Hoi @Tattie87, je kunt met een 4G voor Thuis abonnement ook niet inloggen op een My T-Mobile Thuis account. Alhoewel de naam anders doet vermoeden, valt 4G voor Thuis onder de afdeling Mobiel. Je kunt wel een My T-Mobile account aanmaken (de link is klikbaar).
Hoi @Jooosiiee, My T-Mobile is de app van Mobiel. Ik zou je graag naar één van hun topics willen doorverwijzen. Klik op de volgende naam om naar het subforum van de juiste afdeling te navigeren: My T-Mobile en de My T-Mobile app. Succes!
@Tattie87 Aah ik begrijp het helemaal, bedankt voor je toelichting! Ik plaats jouw reactie in het subforum waar de mobiele moderators reageren. Zo kun je het beste antwoord krijgen. Succes daar en als je Thuisvragen (geen 4G voor Thuis, maar T-Mobile Thuis) hebt, dan mag je die altijd in de Thuissectie stellen!
Super dank je wel