Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!


Reputatie 7
Badge +9

 

Mijn Odido is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! In Mijn Odido kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.



Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? 

  • Gebruik de '’inloggegevens vergeten'’ knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Odido te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn. 
  • Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor Internet + TV daarna toe via de knop 'Toevoegen'.

 

Ik wil Mijn Odido van verschillende abonnementen koppelen

Let op:

  • Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van Mijn Odido gaat op basis van naam. 
  • Dit geldt voor Odido abonnementen, maar zakelijke, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten.

 

🔔 Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!

 

Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn:

Vernieuwingen op Mijn Odido omgeving | T-Mobile Community

 

Update 31 oktober 2022

Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw Mijn Odido account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de Mijn Odido app gebruiken voor je abonnement voor Internet + TV. 

 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor Mijn Odido. De blokken boven de inlog zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Odido brengt je nog steeds naar Mijn Odido. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Internet + TV van Odido je naar Mijn Odido brengt. 


718 reacties

Reputatie 7

Hey @Doornekamp33,

Die heb ik niet eerder gehoord! Heb je ook al geprobeerd om de nieuwste versie van Firefox binnen te halen? En kun je eens testen met een andere browser dan sluiten we dat in ieder geval uit. 

Hoi ​​​​@Mandylo,

Daar ga ik je bij helpen! Allereerst wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik ervoor zorgen dat je wederom kunt inloggen.

@Piotr Firefox 71 is de laatste versie op dit moment, en het speelt al langer.

Een poos geleden lukte het helemaal niet met Edge, ga Chrome wel eens proberen.

Goedendag, 

Gisteren heb ik een internet abonnement besteld. Mail ontvangen om extra gegevens aan te leveren, met een gebruikersnaam waarmee ik een account kan aanmaken heb ik ontvangen, maar het lukt niet om hiermee een wachtwoord aan te vragen.

Kan iemand hiermee helpen?

Alvast bedankt!

Guido

Reputatie 7

Hi @GuidoE, ik zie dat je inmiddels al een collega hebt gesproken, helemaal goed. Als ik nog iets voor je kan betekenen laat het dan zeker weten!

Hello,
I also can't create my account (first login).
After a few tries, I still haven't received the password email.
Regards,
Patrycja.

Reputatie 7

Hey @Patrycja09,

Could you please send me a DM with your address, date of birth, and the last 4 digits of your bank account? Then I'll help you as soon as possible! 

IK heb het probleem dat ik niet weet welk email adres ik heb gebruikt. Ik heb ze allemaal al geprobeerd maar geen een werkt. Hoe kan ik een nieuw email aders en ww instellen zonder in te loggen?

Dear T-Mobile thuis

I also cannot login to my t-mobile account. Yesterday subscribed to a subscription but cannot activate my account. I am using the xxx.xxx@ t-mobilethuis.nl email address I have to but I get 

 

“ Het e-mailadres xxx.xxx@t-mobilethuis.nl kan niet gebruikt worden om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Gebruik je @t-mobilethuis.nl e-mailadres.

Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.

 

Can this be checked by someone?

Reputatie 7

Hey @Arion,

Dit wil ik graag voor je achterhalen! Allereerst wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan zoek ik dat gelijk voor je op. :relaxed:

Hi ​​​​@g_gili,

Don't worry! I can solve this problem for you. First of all, could you please send me a DM with your postal code, house number, date of birth and the last four digits of your bank account.Then I'll help you right away. 

Hallo T-mobile,

ik heb hetzelfde probleem als menig anderen voor mij; ik kan geen account aanmaken voor T-mobile thuis, want ik krijg de volgende foutmelding:

 

Het e-mailadres xxxx.xxxx@t-mobilethuis.nl kan niet gebruikt worden om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Gebruik je @t-mobilethuis.nl e-mailadres.

Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @annemrjl,

 

Dit komt doordat je een eerder abonnement hebt gehad met hetzelfde @t-mobilethuis.nl e-mailadres. Ik heb het direct voor je gewijzigd. Je kunt nu een account aanmaken. :wink: Geef het maximaal 5 minuten!

bij mij lukt het ook niet om in te loggen. vandaag contact gehad. het mail adres deed het niet en is aangepast waarna de mail werd gestuurd maar deze heb ik niet ontvangen. paar keer geprobeerd.

 

 

Reputatie 7

Hi @Jwkloosterman, je zou nu in moeten kunnen loggen! :wink:  

Beste medewerker,

 

Ik heb herhaaldelijk geprobeerd een wachtwoord aan te maken voor T-mobile Thuis.

Telkens het bericht 'We hebben een e-mail gestuurd naar de bij ons bekende e-mailadressen. In die e-mail staat een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Let op: deze link is een uur geldig.'  Er komt echter geen e-mail binnen. Gecheckt: andere mail komt wel binnen, het is niet in de spam-map gekomen. Kunt u mij verder helpen?

Reputatie 6

Hoi @MH70 ,

Ik ga jou daar graag bij helpen! Zou jij mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer willen sturen? Dan maak ik een tijdelijk wachtwoord voor je aan. 

Ik moet mijn overstapgegevens doorgegeven nav de aanvraag van een nieuw glasvezelabonnement, maar het aanvragen van het wachtwoord werkt niet met het e-mail adres dat ik heb gebruikt bij de aanvraag. Ik krijg de melding dat ik een ander e-mail adres moet gebruiken. Om een bericht op het forum te kunnen plaatsen heb ik ook een ander e-mail adres moeten gebruiken, mijn e-mail adres wordt niet geaccepteerd, wellicht vanwege een eerdere aanvraag die ik heb moeten annuleren? Graag uw hulp, bvd!

Reputatie 7
Badge +16

 Hoi @danaca,

 

Welkom op de Community, hier helpen we elkaar graag aan oplossingen. :smile: Wat je zegt klopt als een bus! Omdat er een eerdere aanvraag is geweest waarbij hetzelfde e-mailadres en dus ook @t-mobilethuis.nl adres gebruikt wordt, kan het systeem geen tweede account toewijzen aan hetzelfde adres. Wat ik ga doen is via onze techneuten, de eerdere aanvraag volledig verwijderen zodat het e-mailadres weer vrijkomt. Dit kan maximaal een dag duren. Het wordt opgelost! Laat me weten of het vanmiddag al gelukt is. :wink: 

 Hoi @danaca,

 

Welkom op de Community, hier helpen we elkaar graag aan oplossingen. :smile: Wat je zegt klopt als een bus! Omdat er een eerdere aanvraag is geweest waarbij hetzelfde e-mailadres en dus ook @t-mobilethuis.nl adres gebruikt wordt, kan het systeem geen tweede account toewijzen aan hetzelfde adres. Wat ik ga doen is via onze techneuten, de eerdere aanvraag volledig verwijderen zodat het e-mailadres weer vrijkomt. Dit kan maximaal een dag duren. Het wordt opgelost! Laat me weten of het vanmiddag al gelukt is. :wink: 

Ik kan inmiddels inloggen, bedankt!

 

Ter info: bij telefonisch contact met de helpdesk werd het wachtwoord gereset naar een standaard wachtwoord, maar dit werkte ook niet. Het verwijderen van de eerdere aanvraag werkt dus wel, wellicht handig als de telefonische helpdesk daar ook van op de hoogte is :wink:

Reputatie 1

Hoi,

 

T mobile thuis aangevraagd, wil koppeling met bundel. Inloggen werkt niet. Heb wel de link om ee naccount aan te maken maar als ik een wachtwoord verzin zegt hij: 

Het is met deze gegevens niet mogelijk om je wachtwoord te wijzigen.

Probeer het nogmaals met de juiste gegevens of vraag opnieuw een wachtwoordwijziging aan.

Zowel met prive als t-mobilethuis email adres geprobeerd. Werkt niet. 

 

Help!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @rick l,

 

Welkom op de Community, leuk dat je jouw vraag hier stelt! :smile: Ik ben gelijk je klantprofiel ingedoken en zie dat het inmiddels gelukt is om een account aan te maken, wat goed! Laat het me weten als ik je ergens anders bij kan helpen.

Hey,

 

Ik probeer mijn t-mobile thuis account te activeren echter krijg ik de volgende melding te zien:

Het is niet gelukt om met twan*****@t-mobilethuis.nl je wachtwoord aan te vragen

Ik heb al eerder een t-mobile thuis account gehad welke vervolgens weer ge-deactiveert is, misschien is dat de oorzaak. In elk geval kan ik onder geen mogelijkheid op het moment inloggen of mijn account activeren. Kunnen jullie iets voor mij betekenen?

 

Twan

Reputatie 1

Ik kan geen wachtwoord aanvragen (nieuwe klant). Iedere keer krijg ik deze melding:

Om in te loggen in My T-Mobile Thuis kun je zowel je contact e-mailadres als je @t-mobilethuis.nl e-mailadres gebruiken. Het is niet gelukt om met *****@live.nl je wachtwoord aan te vragen. Heb je je contactadres gebruikt, probeer dan eens @t-mobilethuis.nl of andersom.

Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.

Ik probeer met beide emails inloggen (eigen en @t-mobilethuis.nl) maar iedere keer krijg hetzelfde melding.

Met vriendelijke groet,
Oleg

Reputatie 7
Badge +16

@TwanWV Het wordt geregeld! Je kunt over een uur of twee jouw account aanmaken. :smile: Gebruik je @t-mobilethuis.nl e-mailadres als gebruikersnaam.

 

@OlegM Ook bij jou is het bijna gelukt. Vanavond kun je een account aanmaken. :grin:

Reputatie 1

Yep, geregeld, bedankt! Had te maken met mijn oude account bij T-Mobile.

Ik ontving de aanmeld mail om een wachtwoord aan te vragen. Ik heb beide emailadressen geprobeerd @t-mobilethuis en het emailadres dat ik heb doorgegeven (waar de aanmeld email) binnenkwam. Iedere keer krijg ik de melding om mijn mailadres in te vullen, maar verder niets.

 

leo

Reageer