Hi
@mwouters, ik zie dat jouw e-mailadres als eerder aan is gepast (in februari) vanwege inlogproblemen. Mogelijk probeer je nog in te loggen met het oude e-mailadres. Zou je mij een
privébericht willen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer? Dan stuur ik je de juiste gegevens door!
@Loesjuh141 Voor jou laat ik het e-mailadres ook aanpassen zodat je daarna in kan loggen. Op het moment is het erg druk dus ik verwacht dat je hier volgende week bericht over ontvangt, excuses voor de vertraging!
Ik heb een al een aantal jaar een t-mobilethuis account, maar nog nooit gebruikt, weet ook geen wachtwoord of alternatieve e-mail adressen. Kunnen jullie mij helpen om toegang te krijgen?
Alvast bedankt!
Ik kan niet inloggen en krijg geen mailtje met inlog gegevens.
@italob Ai dan wordt het lastig 🙂 Als je echt je inloggevens niet meer weet stuur mij dan even een
privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en ter controle de naam van je Wifi netwerk, dan stuur ik je inloggegevens door!
@DutchDaan Waar loop je op vast met het inloggen? Het kan soms even duren totdat je de e-mail ontvangt of hij blijft hangen in je ongewenste e-mail. Mocht het echt niet lukken stuur mij dan net zoals italob ook even een privébericht dan ga ik voor je aan de slag.
Beste ook mij lukt het niet.
Er komt geen activatie link binnen op de aangegeven mail adres en hij zit ook niet in de spam folder.
Graag een PM voor een passende oplossing. Gr. M
Hier ook een inlogprobleem... ik kan zowel mijn privé als mijn t-mobile mailadres niet gebruiken om een account aan te maken. Ik hoor graag hoe dit opgelost kan worden. Alvast bedankt, mvg
Ook ik kan kan helaas niet inloggen op my t-mobile thuis. Ik kan een wachtwoord niet aanvragen.
Is er ook een emailadres voor de klantenservice van my t-mobile thuis?
Weet je wat raar is, als ik bij thuis probeer in te loggen lukt het niet, dan log ik mobiel in wat prima loopt, verrassend dat weer wel, als ik dan uitlog bij mobiel en weer op de tap thuis klik ben ik ingelogt bij thuis en werkt het, ik hoef nergens meer op te drukken, alleen het tabblad om de inlog gegevens in te vullen.
Er gaat heel veel mis in de systemen, ik denk dat het beter is om alles weg te gooien en opnieuw te beginnen, maar wel klant voor klant omzetten hoor, als jullie het met groepen proberen gaat het gegarandeerd mis.
Hi,
I also cannot access my tmobile thuis account. I have requested the password many days over the past weeks, but the email never arrives.
Bedankt,
Corintho.
Hi @Brennah81, ik zie dat er een eerdere aanmelding van jouw bekend is. Ik laat de e-mailadressen weg halen bij de oude aanmelding zodat je daarna in kan loggen! Zodra dit is gebeurd ontvang je een bevestiging van ons via e-mail.
@liekedewaal voor jou heb ik hetzelfde gedaan als voor Brennah :)
@corintho I would like to see if I can resolve that for you! Could you send me a private message with your full address, your date of birth and the last four digits of the bank account number? Then I will see what I can do!
Hallo,
Ik Heb zojuist een internet thuis abbo. afgesloten en moet binnen 3 werkdagen een aantal gegevens invullen op t-mobilethuis.nl voor de overstap maar ik kan dus niet inloggen met de gemaakte wachtwoord. Wachtwoord opnieuw aanvragen gaat niet want dan krijg ik die bekende melding.
Graag even hulp zodat ik weer kan inloggen.
Alvast bedankt.
Hoi! Ik probeer de DSL-verbinding tot stand te brengen en ik krijg geen wachtwoord van uw systeem. Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar het lijkt erop dat het niet goed loopt. Ik heb hier wat hulp nodig, alsjeblieft
Hallo,
Ook ik kan niet inloggen. Wachtwoord aangemaakt, hier ook mail van ontvangen. Maar als ik inlog blijft mijn email adres (zowel prive als t-mobilethuis adres) onbekend. Kan hierdoor ook geen nieuw wachtwoord aanvragen.
Maud
Hoi, ik kan helaas niet inloggen. Ik heb ook geen bevestiging ontvangen van het contract. Echter, heb ik wel een mail ontvangen met de vraag om de gegevens van je huidige aanbieder door te geven. Volgens mij gaat hier iets mis?
Wouter
Hoi,
Ik heb zojuist mijn T-Mobile Thuis besteld en account geactiveerd, maar het inloggen met prive e-mail adres of @t-mobilethuis.nl e-mail adres lukt niet. Ook het opnieuw aanvragen van een wachtwoord met beide adressen lukt niet.
Ik wil graag kunnen inloggen want ik moet binnen 3 werkdagen gegevens doorgeven voor de overstapservice. Kunnen jullie mij helpen?
Groet Tim
Hi,
Na alle stappen te hebben doorlopen word mijn t-mobilethuis email adres niet herkend,
Hierdoor kan ik niet inloggen om mijn bestelling te volgen.
Groet,
Mischa
Ik heb netjes alle stappen doorlopen maar kan niet inloggen om mijn t-mobilethuis. Ik kan ook geen nieuw wachtwoord aanvragen. Ik heb zowel @t-mobilehuis als mijn eigen e-mail geprobeerd.
Ik wil graag mijn bestelling kunnen volgen maar dat kan nu niet. Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Hey
@mtromp,
@Wouter2507,
@bebek @Martrim &
@denhaag77,
Dit wil ik graag voor jullie oplossen! Allereerst wil ik jullie vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jullie IBAN. Dan maak ik vervolgens een tijdelijk wachtwoord aan waarmee jullie kunnen inloggen.
Ik kan ook niet inloggen bij T-Mobile thuis...ik krijg bij het opvragen van een nieuw wachtwoord geen mail. Wie kan mij helpen?
Hoi,
Ik kan niet inloggen in my tmobile thuis.
Heb nog niet eerder ingelogd, echter doen beide functies het niet.
Ik krijg de volgende melding:
Het e-mailadres ........@t-mobilethuis.nl kan niet gebruikt worden om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Gebruik je @t-mobilethuis.nl e-mailadres.
Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.
Het lukt me niet om in te loggen bij tmobilethuis. Als ik probeer in te loggen met mijn tmobilethuis mailadres, krijg de volgende melding:
Het e-mailadres ............@t-mobilethuis.nl kan niet gebruikt worden om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Gebruik je @t-mobilethuid.nl e-mailadres.
Je ontvangt een link om je wachtwoord aan te maken op alle ons bekende e-mailadressen.
Ik heb gisteren een abbonement bij jullie aangevraagd. Het lukt mij niet om in te loggen bij mijn account. Mijn tmobilethuis e-mailadres lijkt niet als zodanig herkend te worden. Wie kan mij hier mee helpen?
@SNoorloos Mijn collega Piotr heeft je privébericht ontvangen en je van antwoord voorzien!
@Outsidenl Ik zie bij jou een dubbele aanmelding staan (1 geannuleerd), hierdoor staat je e-mailadres er twee keer in waardoor het systeem in de war raakt. Ik laat deze verwijderen bij de geannuleerde aanmelding, daarna kan je inloggen!
@RayDiot Voor jou is het e-mailadres inmiddels aangepast en je kan nu inloggen! 🙂
Na een nieuwe laptop lukt het niet meer om in te loggen op webmail en dergelijke.
Kunnen jullie het wachtwoord herstellen? Omdat ik geen toegang meer heb tot de email, kan ik deze ook niet resetten...
@Brian Kan jij helpen?
Ook wij kunnen niet meer inloggen kan iemand ons helpen?