Skip to main content

 

Mijn Odido is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! In Mijn Odido kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.



Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? 

  • Gebruik de '’inloggegevens vergeten'’ knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Odido te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn. 
  • Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor Internet + TV daarna toe via de knop 'Toevoegen'.

 

Ik wil Mijn Odido van verschillende abonnementen koppelen

Let op:

  • Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van Mijn Odido gaat op basis van naam. 
  • Dit geldt voor Odido abonnementen, maar zakelijke, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten.

 

🔔 Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!

 

Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn:

Vernieuwingen op Mijn Odido omgeving | T-Mobile Community

 

Update 31 oktober 2022

Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw Mijn Odido account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de Mijn Odido app gebruiken voor je abonnement voor Internet + TV. 

 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor Mijn Odido. De blokken boven de inlog zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Odido brengt je nog steeds naar Mijn Odido. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Internet + TV van Odido je naar Mijn Odido brengt. 

Ik kan thuis internet niet koppelen door die fout melding 


Ik heb het abonnement nu ontkoppeld @GS1905GS. Lukt het nu om de koppeling te maken? 


Hoi tommie ja het is gelukt abonnement koppelen. Maar ik kan nog steeds niet inzien me abonnement alleen facturen kan ik inzien


Dit krijg ik wanneer ik me abonnement inzien wilt

 


Lukt het ook niet op een ander apparaat @GS1905GS


Nee lukt niet het ligt aan odido zelf na 8gibit upgraden is dit gebeurt 


Bedankt voor het testen @GS1905GS! Ik heb het voor je doorgezet naar de specialisten, ook ik kom er niet doorheen. Houd er rekening mee dat dit wat langer kan duren, de verwekingstijd van de specialisten staat op 25 werkdagen. Hopelijk kunnen zij dit voor jou oplossen. 


Is goed tommie bedankt 


Lukt het ook niet op een ander apparaat @GS1905GS

Hallo Tommie van Odido, 

Ik heb deze melding sinds vanavond ook. 

Na aanpassen tv abonnement, upgrade.... zie ik ook hetzelfde als hierboven. 

Alles al geprobeerd, maar melding blijft hetzelfde. 


Dit krijg ik wanneer ik me abonnement inzien wilt

 

Ik heb hetzelfde met tv abonnement upgrade. 

Weet niet wat ik er aan kan doen en of wat ze doen om het weer goed te krijgen. 


Hoi @Reelben, goed dat je dit aangeeft! Heb je al geprobeerd het abonnement te ontkoppelen en opnieuw te koppelen? Groetjes, Ishana


Hoi @Reelben, goed dat je dit aangeeft! Heb je al geprobeerd het abonnement te ontkoppelen en opnieuw te koppelen? Groetjes, Ishana

Hi Ishana, 

Ik had het nog niet geprobeerd. 

Maar dacht zal het eens proberen. 

Alleen dit helpt ook niet. 

Ik kom dan dezelfde problemen tegen. 

Alles al geprobeerd via me pc of andere telefoon. 

 

Maar melding blijft hetzelfde na inloggen.. Klik ik op abonnement... Oops!.... 

Dus weet ook niet wat ik verder kan doen. 

Abbonement is nu ook niet aan te passen etc 😅🥳


Hey @Reelben, ik heb je abonnement ontkoppeld. Zou je eens kunnen inloggen en je abonnement opnieuw proberen te koppelen? Lukt het nu wel? 


Hey @Reelben, ik heb je abonnement ontkoppeld. Zou je eens kunnen inloggen en je abonnement opnieuw proberen te koppelen? Lukt het nu wel? 

Hallo Tommie, 

Ik heb het nog eens getest. 

Maar het blijft herzelfde. 

Zodra ik op mijn abonnement druk.. 

 

Ik heb al andere browser geprobeerd... etc.

Maar is gekomen door tv abonnement met espn, viaplay te activeren. 

Normaal hiervoor werkte het prima.

Heb net ook de app geprobeerd, maar hetzelfde…🥳

 

 

 


Hey @Reelben, dat is niet waar ik op gehoopt had. Er lijkt toch iets geks aan de hand te zijn. Ik heb het doorgezet naar de specialisten, hopelijk kunnen zij uitvogelen wat hier aan de hand is! 


Hey @Reelben, dat is niet waar ik op gehoopt had. Er lijkt toch iets geks aan de hand te zijn. Ik heb het doorgezet naar de specialisten, hopelijk kunnen zij uitvogelen wat hier aan de hand is! 

Hoi @Tommie van Odido,

Ja ik heb van alles geprobeerd. 

Maar de fout blijft er in zitten. 

Zou ik me internet abonnement willen veranderen... Dat zou dan niet kunnen 😅

De pagina komt dan steeds met de foutmelding. 

Ik wacht het rustig af. 

Bedankt Tommie  👍.

Komt ook wel weer goed 🔆


Hey @Reelben, dat is niet waar ik op gehoopt had. Er lijkt toch iets geks aan de hand te zijn. Ik heb het doorgezet naar de specialisten, hopelijk kunnen zij uitvogelen wat hier aan de hand is! 

Hallo @Tommie van Odido , 

Ik zag gisteren dat alles weer prima werkt.

Geen problemen meer,  top 🔆

Groetjes Ben 😉

 


@Reelben Super om te lezen dat alles weer naar behoren werkt! 😀


Ik kan ook niet inloggen. Heb de klantenservice gebeld maar wacht na weken nog steeds op een telefoontje hierover terug 


Hi @Reneewalinga, wat is precies het probleem? Ik zie dat je wel een account hebt met je Internet + Tv abonnement in Mijn Odido. Gaat het om een mobiel abonnement? 


Hallo,

nee mijn mobiele account kan ik wel inloggen. Gaat op tv en internet


Op het telefoonnummer dat bij ons bekend is is er geen koppeling met Mijn Odido @Reneewalinga. Nummer eindigt op 036. Je hebt je Internet + Tv abonnement gekoppeld aan ********inga@gmail.com. Als je met een ander e-mailadres inlogt dan kun je hem inderdaad niet koppelen omdat hij hier al gekoppeld aan is. 


Hoi Tommie,

dat nummer klopt niet meer, die is oud. Maar mijn gmail is inderdaad gekoppeld aan mijn internet en tv maar als ik dan de code koppel die ik per mail krijg, staat er ‘er is iets fout gegaan probeer het later opnieuw’ dit is al zo lang zo


Ah okey, dan tag ik een collega van Mobiel @Reneewalinga. @Marciano van Odido of @Pharwin van Odido, zou 1 van jullie mee willen kijken met Renee? Thanks!   


Hi @Reneewalinga ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie dat je gebruikmaakt van het nummer dat eindigt op ***8714. Is dat het nummer wat je probeert te koppelen aan het bestaande account van Internet + TV? Dat is alleen mogelijk als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen met elkaar. Nu zie ik dat alleen de naam niet overeenkomt. Bij je mobiele abonnement staan de initialen R.R. vermeld en bij je Internet + TV abonnement alleen één R. Zal ik die van je mobiele abonnement aanpassen naar één R? Dan kun je het mobiele abonnement toevoegen aan je bestaande account! 


Reageer